شناسهٔ خبر: 66777972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مهمترین ویژگی شهید آیت ابراهیم رئیسی خستگی ناپذیری

تداوم خدمت صادقانه به مردم بدون وقفه

استاندار گیلان گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد و با تکیه بر همراهی مردم، مشکلات را برطرف می‌کنیم.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_11137348"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4240122/11137348?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید خدمت آیت الله رئیسی افزود: شهید آیت الله رئیسی با توجه به روحیه جهادی و ایمانی اش خستگی ناپذیر بود و از سوی دیگر با مسئولیت‌هایی که در پست‌های مختلف داشت، تجارب ارزشمندی کسب کرده و همه آنها را در خدمت به مردم به کار می‌گرفت.

استاندار گیلان افزود: رئیس جمهور مردمی ایران در مدت خدمتش دردولت بار‌ها به همه مدیران و مسئولان تاکید داشت کار‌های انباشته شده از گذشته بسیار زیاد است، اما نباید بهانه آورد و باید با تلاش بیشتر مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: آیت الله رییسی از آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیروی می‌کرد و در مکتب امامین انقلاب کار می‌کرد و وفاداری بی نظیری به نظام، انقلاب، شهدا و خانواده شهدا داشت.

استاندار گیلان ؛ مردمی بودن ، عدالت محوری ، فسادستیزی از ویژگی‌های دومین شهید جمهور در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه بود.

دکتر اسدالله عباسی اضافه کرد: پس از شهید رجایی، آیت الله رئیسی از جمله چهره‌هایی بود که اخلاص در عمل و تمرکز بر ایجاد سلامت اداری داشت و در خدمت به مردم روز و شب نمی‌شناخت وهدفش ایجاد سلامت اداری بود که به همین علت سیدالشهدا عرصه خدمت برازنده آیت الله رییسی است.

وی با اشاره به ۶۰ سفراستانی رئیس جمهور در مدت ۳ سال خدمت در دولت گفت: آیت الله رئیسی روحیه کاری منحصر به فردی داشت و سفر‌های کاری را با هدف گذاری انجام می‌داد و به وعده‌ها و قول‌های خود عمل می‌کرد.

استاندار گیلان به سفر آیت الله رئیسی به استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: رییس جمهور شهید در دوره کرونا و بحران مالی به گیلان سفر کرد که ۲۰ همت (۲۰ هزار میلیارد تومان) مصوبه سفر ریاست جمهوری و تسهیلات از محل این مصوبات تحقق یافته است. 

عباسی ؛ ساخت مسکن محرومان جزو راهبرد‌های دولت سیزدهم بود که شهید آیت الله رئیسی در خصوص ایجاد اشتغال ، مسکن ، احیای واحد‌های تولیدی و زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

عباسی اضافه کرد: زمانی که به عنوان استاندار گیلان انتخاب شدم ، رییس جمهور شهید برای توسعه اقتصاد دریامحور، گردشگری، کشاورزی، توسعه اقتصاد دانش بنیان برنامه داشت و حتی دستور داد که میزان واردات چای و برنج متناسب با میزان تولید و مطابق با مصرف انجام شود.

وی احیای کارخانه صنایع پوشش رشت که متروکه بود را از دیگر خادم الرضا و خادم ملت دانست و افزود: با تلاش آیت الله رئیسی این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت و هم اینک جوانان تحصیل کرده در این مکان مشغول بکارند و نخ و پارچه در این کارخانه تولید می‌شود.

استاندار گیلان به خدمات دیگر شهید آیت الله رییسی در حوزه‌های مهم اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی الگوی ما مدیران در خدمت رسانی به مردم است او که در این راه خستگی نمی‌شناخت و پس از وی نیز دولت با صلابت و طبق منویات مقام معظم رهبری به مردم خدمت رسانی می‌کند.

نظر شما