شناسهٔ خبر: 67001160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اهر:

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند

مریم جودی

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همان گونه که مردم قهرمان ایران و آذربایجان شرقی تشییع «شهدای خدمت» را باشکوه برگزار کرده و چشم جهانیان را خیره کردند، اکنون نیز در انتخاب رئیس جمهور و مشارکت در انتخابات، جهانیان و دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، دوشنبه، ۱۴ خرداد ماه، در آیین بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) و شهدای خدمت که در مصلی اعظم تبریز برگزار شد، با بیان اینکه وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) در واقع میراث غنی فرهنگی، تاریخی و همه جانبه برای جهانیان به شمار می‌رود، اظهار کرد: صلابت حضرت آقا در مقابل غرب مثال زدنی است. در واقع عمل به وصیت حضرت امام(ره) در خصوص اینکه فرمودند مراقب باشید انقلاب به دست نامحرمان نیفتد، عمل می‌کنند و به تعبیری با نفوذ مقابله می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: عمل به وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام و توصیه‌های ایشان به همگان نشان از دوراندیشی بوده و پیامی جاودانه به آیندگان و جوانان معاصر محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ارتحال امام(ره) انتخاب شایسته امام خامنه‌ای به رهبری جمهوری اسلامی ایران رویداد بزرگی بود، گفت: رهبری داهیانه و بی نظیر ایشان درستی تصمیم خطیر خبرگان رهبری را نشان داد.

آیت الله حاجی زاده اذعان کرد: خبرگان رهبری بلافاصله پس از ارتحال امام راحل خلف صالح ایشان امام خامنه‌ای را انتخاب کردند که به فرموده حضرت امام، سربازی فداکار در جنگ، معلمی آموزنده در محراب، خطیبی توانا در جمعه و جماعات، راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب و مقاوم در صحنه اسلام و در واقع شایسته ترین برای رهبری است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه منظومه فکری رهبر معظم انقلاب همان اسلام ناب محمدی و اصیل است، خاطر نشان کرد: کشور با نوآوری، خلاقیت و منظومه فکری ایشان تاکنون از برهه‌های سخت عبور کرده است.

امام جمعه اهر اظهار کرد: پافشاری در حفظ خط رهبری و اصول انقلاب، صلابت در استکبارستیزی مقابل آمریکا و صهیونیزم، عملیات وعده صادق، مدیریت جهادی و انقلابی، بیانیه گام دوم انقلاب، وارد کردن واژگان جدید در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از جمله مدیریت طلایی ایشان در طول این مدت است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری به پیش بینی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص مسائل جهانی اشاره کرد و گفت: زمانی که ایشان نامه‌ای به گورباچف نوشتند و اضمهلال شوروی را پیش بینی کردند و از سازمان‌های آزادی بخش مثل فلسطین حمایت کردند دوراندیشی حضرت امام را اثبات می‌کند و در وصیت نامه الهی خود نیز بسیاری از توصیه‌ها وجود دارد که با عمل به آنها کشور مصون می‌ماند.

وی اظهار کرد: آیت الله آل هاشم برای خدمت به مردم آرامش نداشت، عدالت خواه و ضد فساد بود، عملکرد جهادی داشته و معتقد به توانمندی‌های داخلی بود که باید رئیس جمهور آینده نیز از چنین صفاتی برخوردار باشد. 

 حاجی زاده با بیان اینکه رئیس جمهور شایسته باید به جوانان معتقد، مردمی و باانگیزه باشد، گفت: مردم با مشارکت و انتخاب خود رئیس جمهوری شایسته را بر سرکار بیاورند.

وی در پایان افزود: از دیدگاه رهبری رئیس جمهور شایسته دارای مدیریت، کفایت، لیاقت، باایمان، متدین، دلسوز، کارآمد و فداکار باشد در واقع مثل رئیس جمهور شهید برای خدمت به مردم استراحت نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود.

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند

مردم با مشارکت در انتخابات دشمنان انقلاب را انگشت به دهان بگذارند

انتهای پیام

نظر شما