شناسهٔ خبر: 66777147 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل هنرهای تجسمی مطرح کرد؛

شهید رئیسی خستگی‌ناپذیر بود

مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به روحیه خستگی ناپذیر شهید رئیسی گفت: ایشان از معدود رئیس جمهورهایی بودند که شخصا در سال ۱۴۰۰ به موزه هنرهای معاصر تهران آمدند، با هنرمندان هنرهای تجسمی گفت‌وگو داشتند و پای درددل آن‌ها نشستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنامحمد خراسانی‌زاده مدیرکل هنرهای تجسمی با اظهار تاسف و ناراحتی از شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: همان‌طور که در پیام مقام معظم رهری هم به صورت برجسته مطرح شد، شهید رئیسی و بدنه اصلی هیات همراه وزرا و مسئولان اجرایی به معنای واقعی کلمه خستگی ناپذیر بودند؛ این ویژگی کم‌نظیری بود که ایشان داشتند و به طور عجیبی چند برابر زمان تقویمی که می‌شود فعالیت کرد در همین ۳ سال فعالیت در پی جهش و رفع عقب‌ماندگی‌ها که وجود داشت را رقم زدند. عمل ایشان باقیات‌الصالحاتی است که هر قضاوت کننده منصفی می‌تواند درباره عملکرد ایشان و همراهان مطرح کند.وی ادامه داد: در بحث هنر خصوصاً هنرهای تجسمی شهید رئیسی جز معدود روسای جمهوری بودند که شخصاً در سال ۱۴۰۰ به موزه هنرهای معاصر تهران آمدند و با هنرمندان هنرهای تجسمی گفت‌وگو داشتند و پای درددل آن‌ها نشستند. دیدار آخری که با هنرمندان رقم خورد در ماه رمضان بود که صبورانه و در کمال شکیبایی و همدلی یک به یک پای صحبت‌ها نشستند.

مدیرکل هنرهای تجسمی افزود: آقای علیرضا ذاکری که در بحث کاریکاتور مشغول هستند نقاشی خودشان درباره ایشان را تقدیم کردند که مورد مهر آقای رئیسی قرار گرفتند. از این هنرمند تشکر میکنم که چند سال قبل به این موضوع توجه کرده بود و این تصویرسازی را از آقای رئیسی داشتند. امیدوارم خداوند عاقبت همه ما را مانند ایشان با شهادت ختم به خیر کند.

نظر شما