شناسهٔ خبر: 66774060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت قاتل فراری بعد از ۲۰ سال در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از بازداشت یک قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد و گفت: این قاتل مرتکب چهار فقره قتل شده بود.

صاحب‌خبر -

بازداشت قاتل فراری بعد از ۲۰ سال در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، سرهنگ آدینه‌لو گفت: ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۳ خبری مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات زنجان به مرکز پیام فرماندهی انتظامی این شهرستان واصل و عوامل انتظامی به محل اعزام و با اجساد دو کودک، یک زن و یک مرد مواجه می شوند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی، انگشت اتهام به سوی پدر خانواده متوجه شد و متهم ساعاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر و با تشکیل پرونده جنایی به دادسرا منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: متهم با قرار مقام قضایی به زندان منتقل شد و بعد از مدتی، با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد، اما او دیگر به زندان مراجعت نکرد و در آن زمان، تلاش برای کشف محل اختفایش بی‌نتیجه ماند.

سرهنگ آدینه‌لو با اشاره به اینکه پیگیری کارآگاهان دایره جنایی در قالب درخواستی به عرض مقام قضایی رسید، گفت: قاتل فراری در یکی از استان‌های شمالی کشور دستگیر و ۳۰ اردیبهشت ماه امسال به زندان مرکزی زنجان تحویل داده شد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان حکم قصاص قاتل به‌دلیل قتل دو کودک و همسر و برادرش، در مدتی که فراری بود، از طریق دیوان عالی کشور به‌ صورت غیابی صادر شده بود.

نظر شما