شناسهٔ خبر: 66768688 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

دستگیری قاتل 4 عضو خانواده بعد از 20 سال فرار دستگیری قاتل 4 عضو خانواده بعد از 20 سال فرار

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد که مرتکب چهار فقره قتل شده بود. بع گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعلی آدینه لو افزود: در سال ۱۳۸۳ خبری به مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان واصل شد که در یکی از محلات شهرستان درگیری خونینی رخ داده است، به سرعت

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد که مرتکب چهار فقره قتل شده بود.

بع گزارش ایرنا، سرهنگ محمدعلی آدینه لو افزود: در سال ۱۳۸۳ خبری به مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان واصل شد که در یکی از محلات شهرستان درگیری خونینی رخ داده است، به سرعت عوامل کلانتری به محل اعزام و با اجساد ۲ کودک و یک خانم و آقا مواجه شدند.

وی اظهار داشت: با تحقیقات میدانی انگشت اتهام به سوی پدر خانواده متوجه و متهم در اقدامی ضربتی ساعاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر و با تشکیل پرونده جنایی به دادسرا منتقل شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با قرار مقام قضایی به زندان منتقل و بعد از مدتی با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد و در موعد مقرر هیچ وقت به زندان مراجعت نکرد که در آن زمان تلاش برای کشف محل اختفای او بی نتیجه ماند.

آدینه لو با بیان اینکه پی جویی مجدد کارآگاهان دایره جنایی در قالب درخواستی به عرض مقام قضایی رسید، گفت:در نتیجه قاتل فراری در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و در اقدامی فنی طی مراقبت های پیرامونی دستگیر و به زندان مرکزی زنجان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حکم قصاص قاتل به جهت قتل ۲ کودک و همسر و برادر در ایام فرار او از طریق دیوان عالی کشور به صورت غیابی صادر شده بود.

 

منبع: etemadonline-660868

نظر شما