شناسهٔ خبر: 66761022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خبرداد

دستگیری قاتل بعد از ۲۰ سال در زنجان

زنجان-رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد و گفت: اين قاتل مرتکب ۴ فقره قتل شده بود.

صاحب‌خبر -

دستگیری قاتل بعد از ۲۰ سال در زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛سرهنگ آدينه لو در جمع خبرنگاران در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در تاريخ ۱۳۸۳/۰۲/۱۳ خبري به مرکز پيام فرماندهي انتظامي شهرستان زنجان واصل مي گردد که در يكی از محلات شهرستان درگيري خونين رخ داده است، بلافاصله عوامل کلانتري به محل اعزام و با اجساد دو کودک و يک خانم و آقا مواجه مي شوند.

 

وي ادامه داد: با تحقيقات ميداني انگشت اتهام بسوي پدر خانواده متوجه و متهم در اقدامي ضربتي بلافاصله ساعاتي بعد از ارتکاب قتل دستگير و با تشکيل پرونده جنايي به دادسرا منقل مي شود.

 

اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم با قرار مقام قضائي به زندان منتقل و بعد از مدتي با توديع وثيقه از زندان آزاد و در موعد مقرر هيچ وقت به زندان مراجعت نمي کند که در آن زمان تلاش براي کشف محل اختفاي وي بي نتيجه مي ماند.

 

آدينه لو با اشاره به اينکه  پي جوئي مجدد کارآگاهان دايره جنايي در قالب درخواستي به عرض مقام قضائي رسيد، گفت: قاتل فراري در يکی از استان های شمالي كشور شناسايي و در اقدامي فني طي مراقبت هاي پيراموني دستگير و در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ به زندان مرکزی زنجان تحويل شد.

 

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان زنجان عنوان کرد: حکم قصاص قاتل ، به جهت قتل دو کودک و همسر و برادر در ايام فرار وي از طريق ديوان عالي کشور به صورت غيابي صادر شده بود.

 

 

 

 

 

نظر شما