شناسهٔ خبر: 66767047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع)

تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در پیام تسلیت تولیت حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
چه سخت است باور اینکه خدمت گذارترین رئیس جمهور ایران بدین غریبانگی، در شب میلاد مراد خود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عیدی خویش را با شهادت گرفت و همراه با وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان به سوی جایگاه امام انقلاب و شهیدان والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر کشید.
شهید آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله علیه) جزو خادمان و ارادتمندان ویژه حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام قرار داشت و مقید بود تا همواره با حضور در شیراز به زیارت این امامزاده عظیم الشأن نائل آید و سنگ ضریح جدید حرم مطهر در سال گذشته به دست ایشان رونمایی شد.
اکنون حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین علیه السلام به منظور گرامیداشت مقام این خادم شهید و مخلص، سراسر سیاه پوش گردیده و به نشانه‌ی عزای عمومی مردم قدر دان شهر شیراز، پرچم متبرک حرم به رنگ سیاه در آمده تا نسبت به یک عمر مجاهدت خالصانه، دیانت و تواضع این شهید خستگی ناپذیر ادای احترام نماید.
این ضایعه دردناک را بار دیگر خدمت ملت صبور و استوار ایران و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تسلیت عرض نموده و تمنای علو درجات و حشر این شهیدان پاکنهاد با شهدای والا مقام کربلای حسینی را داریم.

نظر شما