شناسهٔ خبر: 66762024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان؛

حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) سیاه‌پوش شد

در پی شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان؛ حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و جمعی از همراهان پیام تسلیت صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انا لله و انا الیه راجعون

️چه سخت است باور اینکه خدمت گذارترین رئیس جمهور ایران بدین غریبانگی، در شب میلاد مراد خود حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عیدی خویش را با شهادت گرفت و همراه با وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان به سوی جایگاه امام انقلاب و شهیدان والا مقام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر کشید.

️شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی جزو خادمان و ارادتمندان ویژه حضرت سید علاءالدین حسین (ع) قرار داشت و مقید بود تا همواره با حضور در شیراز به زیارت این امامزاده عظیم الشأن نائل آید و سنگ ضریح جدید حرم مطهر در سال گذشته به دست ایشان رونمایی شد.

️اکنون حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) به منظور گرامیداشت مقام این خادم شهید و مخلص، سراسر سیاه پوش گردیده و به نشانه ی عزای عمومی مردم قدردان شهر شیراز، پرچم متبرک حرم به رنگ سیاه در آمده تا نسبت به یک عمر مجاهدت خالصانه، دیانت و تواضع این شهید خستگی ناپذیر ادای احترام کنیم.

️این ضایعه دردناک را بار دیگر خدمت ملت صبور و استوار ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و تمنای علو درجات و حشر این شهیدان پاکنهاد با شهدای والا مقام کربلای حسینی را داریم.

پیام تسلیت دبیر جامعه روحانیت شیراز

سیدمحی الدین طاهری دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در پیامی شهادت آیت الله رئیسی و  همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

حادثه غم بار و دردناک سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور که منجر به شهادت دوست دیرین ۴۵ ساله ام رئیس جمهور مردمی و ولایت مدار، خادم امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(علیهما آلاف التحیه و الثنا) و خادم مخلص ملت بزرگ ایران و یار و پیرو وفادار امامین انقلاب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان گردید را به محضر ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج)‌، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و ملت ولایت مدار و قهرمان ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

تبریک از این جهت که در شب میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) به خادمی حقیقی آنحضرت نائل گردید و تسلیت از این جهت که ملت ایران خادمی پرشور و وفادار و صادق را از دست داد. مصیبتی که دلهای عاشقان نظام اسلامی در عالم را سوزاند و جنایتکاران تاریخ بدانند براساس آیه شریفه مَا نَنسَخ مِن ءَایَةٍ أَو نُنسِهَا نَأتِ بِخَیر مِّنهَا أَو مِثلِهَا أَلَم تَعلَم أَنَّ ٱللَّهَ عَلَی کُلِّ شَیء قَدِیرٌ (بقره۱۰۶) این مسیر پربرکت ان شاءالله با تدبیر رهبری حکیم نظام اسلامی و عنایات امام زمان(عج) همچون گذشته پرشورتر طی و این انقلاب به دست مبارک صاحب اصلی آن تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما