شناسهٔ خبر: 66776409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده عالی دولت در فارس:

آیت‌الله رئیسی شبانه روزی برای پیشرفت و اصلاح امور تلاش کرد

نماینده عالی دولت در فارس: استاندار فارس با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی فردی بزرگوار و فداکار بود گفت: یقین دارم خداوند متعال به ازای مصیبتی که به مردم عزیز کشور نازل شد برکات خود را بر این ملت صبور نازل خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدهادی ایمانیه در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه شیراز که در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در پردیس ارم برگزار شد ،گفت: شهادت در مسیر خدمت به مردم و آن هم در آستانه میلاد امام رئوف (ع) بی‌معنا نیست چرا که دیده ایم عاشقان اهل بیت نسبتی با جریان وفات خود پیدا می‌کنند.

استاندار فارس افزود: خادم الرضا باید در شب میلاد امام رضا علیه السلام به دیدار معبود خود می‌شتافت چرا که در دوران چند ساله مسئولیت ایشان در حرم مطهر رضوی توجه ویژه‌ای به خدمت رسانی به زائران بویژه محرومین داشته است.

وی تصریح کرد: تعابیری که مقام معظم رهبری در پیام خود نسبت به رئیس دولت سیزدهم عنوان کرده‌اند را در این مدت، شخصاً لمس کرده‌ام.

ایمانیه خاطرنشان کرد: سید ابراهیم رئیسی با نیازمندان صمیمی و نوع تواضع و فروتنی ایشان قابل توجه بود. وی مردمی بود و در بین مردم مستمراً حضور داشت؛ سفرهای مختلف ایشان این عناوین را کاملاً تصدیق می‌کند.

وی ادامه داد: سید ابراهیم رئیسی با کفایت بود؛ در مقایسه با رؤسای سایر کشورها خواهیم دید که ایشان در دوران مسئولیتش از خودش برای مردم و در راستای حل مشکلات مردم عبور می‌کرد اگرچه که مدیریت کردن با توجه به سلایق و آراء گوناگون سخت است.

نماینده عالی دولت در افزود: شخصاً شاهد بودم ایشان چه ساعتی از خواب بیدار می‌شد و پس از انجام فرایض الهی چگونه به خدمت رسانی و گره گشایی از امورات مردم می‌پرداخت.

ایمانیه گفت: رئیسی مخلص بود؛ در آخرین جلسه خطاب به استانداران گفت مقام، پست و جایگاه دست خداوند است پس برای دفاع از حق مردم محکم در میدان باشید و هیچ ترسی به خود راه ندهید.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله سید ابراهیم رئیسی در اثنای یک تلاش خدمت رسانی به شهادت رسید گفت: خیلی از پروژه‌هایی که در دوران ایشان به سرانجام رسید، مزمن شده بود و زمان زیادی را از آغاز خود سپری می‌کرد اما با درایت و تدبیر سیدالشهدای خدمت، در همین مدت اندک، این طرح ها به سرانجام رسید؛ تمرکز ایشان بر تشکیل جلسات مستمر برای حل مشکلات مزمن شده بود.

ایمانیه ادامه داد: صلاح و رضایت مردم نسبت به خواص برای وی ارجحیت داشت؛ بارها دیده بودم که چگونه حتی با برخی مدیران خود برای حمایت و حفظ منافع مردم برخورد می‌کرد.

وی تصریح کرد: آزردگی و ناسپاسی از طعن برخی بدخواهان مانع تلاش وی نشد؛ همه شاهد بودیم در مقابل حملات متعدد و ایجاد حاشیه‌ها با صبر از کنار آنها عبور می‌کرد که یکی از رمزهای موفقیت ایشان نیز همین بود و سپس با تمرکز بر مسائل به حل معضلات می‌پرداخت.

نماینده عالی دولت در فارس افزود: شبانه روزی برای پیشرفت و اصلاح امور تلاش کرد شاهد بودم تمام دوران این انسان بزرگوار و فداکار از عافیت طلبی و راحت طلبی دوری می‌کرد.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود خطاب به جوانان گفت: جوانان بدانید رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت؛ برای ایشان خستگی و ناامیدی ممنوع بود و معتقد بود که باید با سرعت و امید بیش از پیش رو به جلو حرکت کرد.

وی افزود: بدانید دشمنان ما تلاش می‌کنند با سیاه نمایی‌ها شما را ناامید کنند تا پس از گوشه‌گیری قادر به استفاده از علم و دانش نباشید؛ مسیر پیش روی شما شاید نیمه هموار باشد اما در این سه سال بسیاری از راه‌ها باز شد و همچنان با لطف خداوند متعال نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

ایمانیه با اشاره به فرازی از وصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هم گفت: رفتن یک خدمتگزار کشور را از راهی که در پیش گرفته باز نمی‌دارد پس مسیر شهید سید ابراهیم رئیسی را با جدیت و توان بیشتری ادامه می‌دهیم؛ مسائلی در فارس داشتیم که باور نمی‌کردیم مرتفع شود اما با امیدی که ایشان تزریق می‌کردند موفق شدیم آنها را حل کنیم.

وی به اقدامات انجام شده توسط ایشان در بحث تامین مسکن، ایجاد اشتغال، بهبود معیشت و کاهش تورم اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور محبوب و شهید ما معتقد بود اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید باید آن را صادقانه با مردم در میان بگذارید.

استاندار فارس گریزی هم به اقدامات بین‌المللی دوران تصدی ریاست جمهوری آیت الله رئیسی زد و گفت: شهید ما عزت بین المللی کشور را بسیار ارتقا بخشید؛ این مُهِم محقق نمی‌شد مگر با نوع تعامل ایشان با سران سایر کشورها.

ایمانیه ضمن اینکه از جوانان خواست سرگذشت هر انسان موفقی که در حوزه‌های مختلف عقیدتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و ... می‌شناسند را مطالعه کنند و ببینند برای برجسته شدن چه گام‌هایی برداشته‌اند، تصریح کرد: به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید و هم قسم شوید برای ایران عزیز و اسلام ارزشمند تلاش کنید.

وی در پایان سخنان خود گفت: مطمئن هستم هرگونه از این شهادت‌ها، مجدداً آتش انقلاب اسلامی و پیروزی مظلوم علیه ظالم را شعله ورتر می‌کند و قطعاً خداوند متعال به ازای مصیبتی که به مردم عزیز کشور نازل شد برکات خود را بر این ملت صبور نیز نازل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما