شناسهٔ خبر: 66768655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه آباده در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

حجت السلام دکتر سیدعلی رضا دانا نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آباده در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت امام جمعه آباده در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در متن پیام تسلیت حجت السلام دکتر سیدعلی رضا دانا نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آباده آمده است:
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر جانگداز شهادت خادم الرضا علیه‌السلام رئیس جمهور اسلامی ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان بالاخص وزیر ولایت‌مدار امور خارجه، امام‌جمعه محبوب و مردمی تبریز و عضو مجلس خبرگان رهبری، موجی از حزن و اندوه را در قلوب مردم بزرگوار ایران و سایر ملل آزاده پدید آورد و همه را به سوگ نشاند.

رئیس جمهور شهید ما به سبب تلاش بی‌وقفه در جهت خدمت مخلصانه به نظام و مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و دلداگی به امام رئوف حضرت ثامن الحجج علیه‌السّلام به جایگاه والایی دست یافت که شایسته‌ترین پاداش او شهادت در راه خدا بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی‌الله‌الاعظم ارواحنا فداه و سکان‌دار کشتی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت شریف و باصلابت ایران اسلامی، امیدوارم با تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین و تحقق اهداف شهدای گرانقدر، زمینه ظهور امام عصر صلوات‌الله فراهم گردد.

در پایان، برای شهدای برومند این سانحه اسفناک از محضر ربوبی، درخواست علو درجات و برای خانواده‌های داغدار این عزیزان، صبر و اجر عظیم خواستارم.

نظر شما