شناسهٔ خبر: 66766876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری فستیوال فوتبال رده سنی ۱۲ سال در البرز 

همزمان با روز جهانی فوتبال پایه، فستیوال فوتبال رده سنی 12 سال با حضور کم نظیر آینده سازان فوتبال و خانواده ها در ورزشگاه 15 هزارنفری انقلاب اسلامی کرج برگزار شد. همزمان با روز جهانی فوتبال پایه، فستیوال فوتبال رده سنی 12 سال با حضور کم نظیر آینده سازان فوتبال و خانواده ها در ورزشگاه 15 هزارنفری انقلاب اسلامی کرج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، در این فستیوال که عصر یکشنبه برگزارشد تیم های رده سنی 12 سال 24 مدرسه فوتبال مجوزدار و رسمی استان البرز با هم به رقابت پرداختند و در پایان بدون معرفی تیم های برتر از تمام شرکت کنندگان با اهداء مدال یادبود تقدیر به عمل آمد.

همچنین به مناسبت دهه کرامت به قید قرعه به 3 خانواده ورزشکاران حاضر در ورزشگاه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد و از نونهالانی که نام مبارک رضا داشتند با اهداء هدایایی تقدیر به عمل آمد.

رییس هیات فوتبال استان البرز در ارتباط با برگزاری این فستیوال گفت: امر استعدادیابی و توجه به فوتبال پایه از اولویت های فدراسیون جهانی فوتبال است و این موضوع از سوی فدراسیون فوتبال نیز با جدیت دنبال می شود.

منصور بیک وردی اظهار کرد: در استان البرز نیز با توجه به علاقمندان به فوتبال و فعالیت تعداد کثیری از مدارس فوتبال این موضوع مورد توجه جدی است و همواره سعی کرده ایم با برگزاری فستیوال های فصلی وسالانه فضایی با نشاط را در بین مدارس فوتبال ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه این فستیوال به شکل رایگان و بدون دریافت ورودیه از مدارس فوتبال انجام شد گفت: میزبانی ورزشگاه اول استان البرز از آینده سازان فوتبال گواه اهمیت این نسل است و خوشحالیم که توانستیم روزی خاطره انگیز را برای خانواده ها و فرزندان آنها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما