شناسهٔ خبر: 67004363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورایس همچنان حرفه‌ای اما دلخور؛

پایان خوش سپاهان با نگرانی بزرگ!

مورایس و شاگردان در هفته‌های پایانی فصل به تیمی منسجم تبدیل شدند، که به وضوح از تجربیات‌شان در طول فصل درس گرفته بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، برای اثبات این ادعا باید نگاهی به نتایج سپاهان در سال 1403 داشت که آنها پس از دو تساوی مقابل تراکتور و نساجی مقابل به 7 پیروزی و 3 تساوی دست پیدا کردند. این مسیری بود که آنها را به نیمه نهایی جام حذفی رساند و در لیگ برتر هم رتبه سومی را با وجود رقابت فشرده با تراکتور به نام خودشان زدند تا سهمیه حضور آنها در رقابت‌های سطح دوم باشگاهی آسیا تضمین شده باشد. (البته با قهرمانی در جام حذفی سپاهان می‌تواند به پلی آف لیگ نخبگان برود و در اینصورت سهمیه حضور در سطح دوم باشگاهی آسیا به تیم چهارم لیگ یعنی تراکتور می‌رسد).

اوج عملکرد و پختگی مورایس و شاگردان در لیگ بیست و سوم را هم می‌توان در مصاف آخر این تیم مقابل شمس آذر دید؛ جایی که طلایی‌پوشان یکی از پرگل‌ترین و آسان‌ترین پیروزی‌های فصل را با درخشش رامین رضائیان و علی اصغر اعرابی به نام خودشان زدند.

2029996

این مسابقه اما با یک اتفاق نگران‌کننده هم همراه شد و ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به حال نه چندان خوبش و روحیه پایینی که دارد اشاره کرد و دلیل این صحبت‌های سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان حواشی پیرامون سپاهان و باور به این موضوع بود که در این شرایط اجازه قهرمانی به او و شاگردانش داده نمی‌شود. 

این صحبت‌های مورایس و تاکید بر داشتن پیشنهاد و جدایی در پایان فصل چالشی برای مدیران باشگاه سپاهان بود که انتظار این حرف‌ها را از سرمربی خود در آخرین بازی در حالی که او همچنان یک فصل دیگر قرارداد دارد و مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم باقی مانده نداشتند.

با این حال مورایس با وجود تمام ناملایماتی که در سال دوم حضورش در فوتبال ایران تجربه کرده همچنان نگاه حرفه‌ای به فوتبال دارد. او پس از مصاف با شمس آذر به شاگردانش استراحت داد تا آنها پس از چند هفته پرفشار کمی از استرس و هیجان مسابقات دور شوند و از روز پنج شنبه دوباره هم خودش و هم شاگردانش به مجموعه باغ فردوس می‌روند که برای بازی نیمه نهایی مقابل گل‌گهر آماده شوند.

2029997

نظر شما