شناسهٔ خبر: 66762712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با صدور پیام اعلام شد؛

پیام تسلیت روسای اتاق اصناف ایران و تهران در پی شهادت رئیس جمهور

روسای اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران و نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران با ارسال پیامی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هئیت همراه در حادثه تلخ سقوط هلی‌کوپتر، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف تهران و نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران پیام‌های تسلیت جداگانه ارسال کردند.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی کشور در پی سانحه سقوط بالگرد، موجب تأسف و تألم قلبی آحاد میهن اسلامی و همچنین دوست‌داران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سراسر جهان گردید.

این عالم مجاهد که از مبارزان نهضت در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و از چهره‌های موثر نظام پس از انقلاب بود و در عرصه‌های مختلف از جمله تولیت آستان قدسی و نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به نظام اسلامی خدمت کرد، پس از سال‌ها مجاهدت در شب میلاد ثامن‌الحجج با بدرقه امام خود به دیدار حق تعالی شتافت.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ اصناف کشور، شهادت سیدابراهیم رئیسی، این فقیه و عالم مجاهد و همچنین حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و دیگر همراهان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، خاندان و ارادتمندان ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.»

قاسم نوده فراهانی، نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف ایران

«منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا و سید محرومان و همراهانشان را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و جامعه محترم اصناف کشور تسلیت عرض می‌نمایم. بهشت برین جایگاه ابدیشان»

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران

«سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ

خبر تأسف‌بار شهادت رئیس جمهور مردمی، خادم‌الرضا شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان موجب اندوهی سترگ و غمی وصف‌ناشدنی شده است. مردی از سلاله پاکان که دل در گرو آبادانی و تعالی کشور داشت، پروازی ابدی را تجربه کرد که آحاد ملت شریف ایران و خاصه فعالان صنفی را در بهت و اندوه فرو برد.

به نمایندگی از فعالان صنفی آمادگی همه‌جانبه اصناف را به منظور حفظ آرامش اقتصادی جامعه و تأمین نیازها و مایحتاج مردم، با مجاهدت و همدلی و هم‌افزایی وسیع اعلام کرده و اطمینان می‌دهم که وفق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) هیچ اختلالی در حوزه‌های مرتبط با اصناف بروز نخواهد کرد.

در پایان فریضه اخلاقی و میهنی خود می‌دانم که ضایعه غمبار را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و همه دوستداران رئیس جمهور محبوب و مردمی تسلیت و تعزیت عرض کنم. و العاقبه للمتقین»

نظر شما