شناسهٔ خبر: 66760485 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار در پی شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان

آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور شهید را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت جانگداز یار سفر کرده انقلاب، خادم ملت ایران، و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردم‌دار، و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان قلب ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.


اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران، و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان گرامی تسلیت می‌گویم.


حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد. این شهید عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد. شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.

از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور عزیز، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.


سید علی احمدزاده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد
سید نصیر حسینی ، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظر شما