شناسهٔ خبر: 66761342 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیام تسلیت آیت الله سبحانی در پی شهادت رئیسی /آیت الله محفوظی واکنش نشان داد +جزئیات

آیت‌الله‌ جعفر سبحانی و آیت الله محفوظی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابرآنچه فارس روایت می‌کند، متن پیام تسلیت آیت الله سبحانی، مرجع تقلید شیعیان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا للّه وانا الیه راجعون

ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران حجة‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (قدس سره)، و هیأت همراه، دلهای بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.
آن عزیز از دست رفته انسانی فداکار و پرتلاش بود که به شهادت همگان وقت خود را در دوران ریاست جمهوری بر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی وقف نمود و بحمدالله تا آنجا که شرائط اجازه می‌داد موفقیت بالایی داشت.
اینجانب شهادت ایشان و هیأت همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم، و جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و دکتر رحمتی استاندار تبریز را به حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، و ملت سرفراز ایران و خانواده های معزز آنان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای همگان غفران و رضوان الهی و علو درجه را خواهانم.

قم _ حوزه علمیه
جعفر سبحانی/ ۳۱/۰۲/۱۴۰۳

پیام تسلیت آیت الله محفوظی

همچنین متن پیام تسلیت آیت الله العظمی محفوظی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان بدین شرح است؛

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف بار فقدان رئیس جمهور پر تلاش و با اخلاص، جناب حجة الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی (رحمه اللّه تعالی علیه و حشره مع آل محمد ص) و همراهان موجب تالم وتاثر گردید.

وی عالمی مهذّب و خدمتگزار بود که با قلبی رؤوف، نیتی صادقانه و خالصانه و اراده ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه طبقه ضعیف تلاشی وافر و شبانه روزی داشت.

اینجانب این مصیبت جانگداز را به رهبری معظم انقلاب (حفظه الله من الافات و البلیات) و خانواده های مکرم فاجعه دیده و جمیع مومنین تسلیت و از خداوند متعال رحمت و مغفرت و شفاعت اهل البیت(علیهم السّلام) را برای وی و سائر همراهان بخصوص عالم با تقوا جناب حجة الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم را مسالت و صبر جمیل را برای بازماندگان خواستارم.

عباس محفوظی
۱۱ ذیقعده ۱۴۴۵

۲۷۲۱۹

نظر شما