شناسهٔ خبر: 66749402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری همایش ابلاغ برنامه های سال ۱۴۰۳ نمایندگی ولی فقیه ناحیه مالک اشتر مشهد + تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر مشهد از برگزاری همایش ابلاغ برنامه سال ۱۴۰۳ نمایندگی ولی فقیه همزمان با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی تربیتی امام رضا (ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین جمال بخشایی، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که ابلاغ برنامه های سال در یک فرم و شیوه جدید اجرا می شود،

وی تصریح کرد: ابلاغ به شکل ساده انجام نمی شود بلکه در قالب یک همایش و اردوی آموزشی، فرهنگی در یک فضای شاد و مفرح برگزار می شود.

حجت الاسلام بخشایی بیان کرد: امسال به همت نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مالک اشتر، ابلاغ برنامه های شبکه نمایندگی در بسیج با یک شیوه جدید اجرا شد و تلاش کردیم تلفیقی باشد از برنامه های تربیتی فرهنگی و در قالب ابلاغ برنامه ها.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضا شبکه نمایندگی در بسیج افزود: بنا شد شیوه اجرای دوره به نحوی باشد که تمامی عزیزانی که در شبکه نمایندگی قرار دارند با مدیران متناظر خود بنشینند و توجیه برنامه ها صورت گیرد و اگر ابهاماتی در فرآیند اجرا دارند در میان بگذارند و مدیران ناحیه پاسخگوی سوالات این عزیزان باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مالک اشتر، تاکید کرد: نگاه ما این است که پیشبرد برنامه ها در بسیج زمانی به زیباترین شکل صورت خواهد گرفت که شبکه اجرا کننده یک شبکه منسجم، توانمند و آگاه باشند و در ۲ سال اخیر با انسجامی که صورت گرفته شاهد اقبال خوبی از طرف این شبکه بودیم، انسجام بیشتری بین نیروها شکل گرفته و امید داریم ان شاءالله با استمرار این فرآیند شاهد یک شبکه پویا، توانمند در مجموعه نمایندگی ولی فقیه در حوزه های بسیج باشیم.

در ادامه همایش مدیران معاونت های ستاد نمایندگی ناحیه مالک اشتر به شرح تفصیلی و جزئیات برنامه های ابلاغی سال جدید برای رابطین و مدیران حوزه ها پرداختند و موانع پیش روی هر حوزه و معاونت برای اجرای موثر برنامه های ابلاغی احصا و در مورد راهکار های آنان بحث و گفتگو شد.


در پایان همایش از زحمات و تلاش های برگزیدگان شعب نمایندگی به رسم یادبود تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

خبرنگار افتخاری بسیج/ عبدالنبی حدادی

نظر شما