شناسهٔ خبر: 66738730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح فیبرنوری در ۱۰ شهر بزرگ آذربایجان غربی

در اجرای طرح شبکه فیبرنوری در ۱۰ شهر بزرگ آذربایجان غربی ،بیش از ۴۸۰ کیلومتر حفاری و ۲۸۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح فیبرنوری در ۱۰ شهر بزرگ آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای   آذربایجان غربی با حضور مدیر کل ارتباطات استان و مدیرعامل شرکت  مجری برگزار شد.

بمنظور بررسی آخرین وضعیت پروژه فیبرنوری منازل و‌کسب وکارها در شهرهای آذربایجان غربی، جلسه کنترل پروژه با حضور مدیرعامل شرکت مجری    پروژه فیبرنوری استان برگزار شد.

جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت این پروژه در ارتقای کیفیت و سرعت ارتباطات در استان گفت: پروژه فیبر نوری به عنوان بزرگترین پروژه ارتباطی استان، ظرفیت ارتباطی استان را متحول خواهد کرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه در ۱۰ شهر بزرگ استان افزود: در‌ حال حاضر بیش از ۴۸۰ کیلومتر حفاری پروژه انجام و ۲۸۰ کیلومتر فیبرکشی داخل میکروداکت انجام گرفته است.

مدیرکل ارتباطات با اشاره با کیفیت کار شرکت صبانت و تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته بر سرعت بخشی به کار تاکید کرد و گفت: تا هفته دولت باید امکان بهره برداری از سرویس فیبر نوری در اکثر شهرهای استان مهیا شود.

در ادامه بیدآبادی مدیرعامل شرکت مجری ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای پروژه در شهرهای مختلف استان، به مشکلات و چالش های اجرای پروژه اشاره کرد و گفت: با اجرای این پروژه شاهد ارتقای کیفیت پوشش اینترنت ثابت در استان آذربایجان غربی خواهیم بود.

نظر شما