شناسهٔ خبر: 66734601 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

ویترین روزنامه‌ها/ گزارش «اعتماد» درباره مهاجرت خلبان‌ها و چالش‌های ايرلاين‌های ايرانی/ هشدار «همشهری» نسبت به تمایل بالا برای جراحی‌های زیبایی

صاحب‌خبر -

شفقنارسانه_ صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش شفقنا رسانه، «موج جديد مهاجرت خلبان‌هاي ايراني» تیتر روزنامه اعتماد است که در گزارشی به مهاجرت خلبان ها و چالش های پیش روی ايرلاين‌هاي ايراني پرداخت. این روزنامه نوشت: «ارزيابي‌ها نشان مي‌دهد كه با توجه به نرخ دلار در بازار آزاد ايران، ميانگين دريافتي يك خلبان در ايرلاين‌هاي ايراني پيش از شدت گرفتن تحريم‌ها و در سال 1396 چيزي حدود 8هزار دلار بوده كه اين رقم حالا به بيش و كم هزار دلار كاهش پيدا كرده است. در حالي كه ميانگين پرداختي به خلبان‌ها در ايرلاين‌هاي كشورهاي منطقه حتي با توجه به سابقه پروازي به 14 هزار دلار نيز مي‌رسد. عدد 14 هزار دلار ميانگين پرداختي به خلبانان حالا در صورت برابري با ريال به رقم نجومي افزايش پيدا مي‌كند كه نقطه مشوق خلبان‌هاي با تجربه ايراني و نيروي انساني ارزشمندي است كه به راحتي و به دليل مشكلات ريز و درشت صنعت هوايي ايران از دست مي‌رود.»

روزنامه همشهری هم در گزارش خوبی با عنوان «ویروس زیبایی» به تمایل بالای مردم برای جراحی های زیبایی اشاره کرد و نوشت: «لیپوساکشن، بیشترین آمار مرگ‌ومیر را در جراحی‌های زیبایی در ایران دارد؛ به این دلیل که برخی افراد غیر فوق تخصص و برخی تکنسین‌ها با تبلیغات فریبنده و با پیشنهاد قیمت پایین، انواع عمل لیپوساکشن را با همکاری مراکز جراحی انجام می‌دهند. بسیاری از این افراد، آموزش آکادمیک و مصوب وزارت بهداشت را ندیده‌اند و همین باعث شده که تعداد عوارض و مرگ‌ومیر این عمل‌ها در کشور ما بالا برود.»

در ادامه صفحه یک سایر روزنامه ها را ببینید….

نظر شما