شناسهٔ خبر: 66728198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقرار بالگرد اورژانس هوایی در ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار ایلام گفت: بالگرد اورژانس هوایی تا پایان هفته در ایلام مستقر می‌شود.

صاحب‌خبر -
                                                                  استقرار بالگرد اورژانس هوایی در ایلام
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در دیدار رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و اینکه این استان گذرگاه عتبات عالیات و قطب اربعین است ضرورت داشت که بالگرد اورژانس هوایی برای خدمات‌دهی به مردم استان و همچنین اربعین  به استان اختصاص یابد.
 
وی با قدردانی از خدمات سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور در برگزاری کنگره باشکوه اربعین‌حسینی، افزود: خدمات مجموعه اورژانس استان در طول سال و ایام برگزاری کنگره اربعین‌حسینی رضایت‌بخش بود که در این راستا از مجموعه اورژانس قدردانی می‌شود.
 
میعادی‌فر رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی کشور نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام از مجموعه اورژانس استان، گفت: به برکت اربعین‌حسینی، اقدامات خوبی در این استان انجام شده است و در حوزه اورژانس نیز در دولت سیزدهم در این استان اعتبارات خوبی برای خرید تجهیزات مورد نیاز اورژانس برای خدمات‌دهی به مردم استان و زوار در ایام اربعین اختصاص یافته است.
 
گفتنی است سال گذشته ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر از مرز مهران تردد کردند و بیش از ۵۳ درصد کل تردد زوار در اربعین سال گذشته، از مرز مهران به ثبت رسید.

نظر شما