شناسهٔ خبر: 66727698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین؛

انقلاب اسلامی با ملت عزیز تعریف می‌شود

سردار معروفی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود؛ سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین ملجأ و تکیه‌گاه این مردم بزرگ است و برای خود یک سیاست جامع الاطراف تحت ولایت ولی امر دارد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، در اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، بیان کرد: اصحاب رسانه علاوه بر اطلاع رسانی، وظیفه جهت دهی در نظام مقدس را برای مردم عزیز بر عهده دارند؛ اگر بخواهیم برای این انقلاب اسلامی در طول ۴۶ سال خروجی و قابلیت تعریف کنیم باید ساعت‌ها فهرست‌هایی را در حوزه‌های فرهنگی، صنایع، پهپادی، دفاعی و غیره عنوان‌بندی نماییم.

وی گفت: در حوزه هوشمندی بزرگ ملت ایران همین بس که در طول ۴۶ سال و قبل از پیروزی انقلاب همه مردم ایران به فرمان امام لبیک گفتند و با تبعیت از امام خویش مبارزه نمودند و رژیم ستمشاهی را از میان برداشته و با تفکر و منطق ۹۸ درصدی جمهوری اسلامی را جایگزین آن نمودند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: دشمنان ملت در ابتدای انقلاب نوپا؛ جنگ‌های قومیتی و حوزه تجزیه طلبی را در دستور کار داشتند و می خواستند بخشی از مردم را از انقلاب جدا کنند؛ ولی ما نقش بزرگ ملت ایران را در انسجام این نظام مشاهده کردیم.

سردار معروفی عنوان کرد: دنیا در یک طرف با همه ابزار و پشتیبانی‌های مادی و نظامی و ایران در یک طرف با دست خالی و تنها با توکل بر خدا و وعده‌های الهی و در یک جنگ نابرابر با اشرار عالم توانست این جنگ نابرابر را به نفع خود رقم زده و متجاوز را بیرون نماید.

وی اظهار کرد: در جریان سازندگی با همه مشکلات، مردم ایران پای بزرگی نظام خود ایستادند و در محاصره اقتصادی همه تنگناها را پذیرفتند؛ ولی عزت و شرف خود را حفظ کردند و در بحث هسته‌ای پای این حوزه و فناوری صلح ایستاده و جزو باشگاه صلح‌آمیز دنیا شدند و جهان دانست که ایران به دنبال ساخت سلاح‌های هسته‌ای و شیمیایی نیست.

سردار معروفی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ ملت بزرگ ایران با تاسی از امام خویش ۹ دی را خلق کرد و مهر تاییدی بر حقانیت انقلاب زد و به همه دنیا ثابت کرد که مردم پای نظام و ولی خود ایستاده‌اند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در آشوب‌هایی که دشمنان در سال ۹۶ و بعد از آن با ترور شهید قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ۹۸ با این نگاه که جریان مقاومت را از بین ببرند؛ ایجاد کردند؛ اما مشاهده کردند که ۸۰ میلیون قلب حاج قاسم سلیمانی شدند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ یک جنگ نابرابر شناختی، ادراکی و روانی در بستر فضای مجازی علیه ما ایجاد کردند اما باز ملت ایران پای بزرگی انقلاب خود ایستاد و مهر تاییدی بر عملکرد این نظام زد.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: این نظام و ملت هوشمند است و در این ۴۶ سال ثابت کرد هر کجا اعتقادات و منافع ملی آنها در خطر باشد برای دفاع از اعتقاد و منافعشان دور یک میز می‌نشینند و از حقیقت نظام خود دفاع می‌کنند؛ دست این ملت را باید بوسید و نوکری این مردم را نمود.

 سردار معروفی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با مردم تعریف می‌شود؛ سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین ملجأ و تکیه‌گاه این مردم بزرگ است و برای خود یک سیاست جامع الاطراف تحت ولایت ولی امر دارد و در حوزه خدمات دهی نرم‌افزاری و سخت افزاری نگاه قومیتی، مذهبی و سیاسی ندارد؛ نگاه سپاه جامع الاطراف است که خروجی آن شهیدان نامداری همچون حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، الله وردی، عجمیان و شهدای عزیز دیگر این نظام و انقلاب است.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما