شناسهٔ خبر: 66724618 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد:

همایش «مدار امید» و نکوداشت روز روابط عمومی در شهرستان خوسف

همایش «مدار امید» و نکوداشت روز روابط عمومی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با حضور نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی،امام جمعه،معاون فرماندار،فرمانده ناحیه سپاه و مدیران روابط عمومی ادارات خوسف برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، همایش «مدار امید» و نکوداشت روز روابط عمومی در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با حضور نوفرستی مدیر کل بنیاد شهید خراسان جنوبی،امام جمعه، معاون سیاسی فرماندار، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف و مدیران روابط عمومی های ادارات برگزار شد. 

فرمانده ناحیه سپاه خوسف، در ابتدای جلسه روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به همه فعالین این عرصه در شهرستان خوسف تبریک گفته و روابط عمومی را از مهمترین اجزای هر نهادی دانست.

نوفرستی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این جلسه گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی امیدوار کردن مردم است به گونه ای که مردم احساس کنند کارهایی در حال انجام است.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال ایجاد گسل بر روی اعتماد اجتماعی ملت ایران است و از این جهت روابط عمومی ها نقش پررنگی در خنثی کردن این توطئه بزرگ دارند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید در همه زمینه ها فعال بوده و مسیر جبهه حق را نشان دهند؛ سخنان آنان باید بر مدار امید آفرینی، آگاهی، سخن خوب،نرمش و انصاف باشد تا تاثیرگزاری بیشتری در میان مردم داشته باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه از خبرنگار صدا و سیما در شهرستان خوسف و چند تن از خبرنگاران افتخاری بسیج تقدیر به عمل آمد.

نظر شما