شناسهٔ خبر: 67217315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی ۳۲۰ پایگاه جمع آوری برای نذورات قربانی در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با عید سعید قربان، ۳۲۰ پایگاه در استان آماده دریافت نذورات قربانی مردم می‌باشند.

صاحب‌خبر -

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با برپایی ۲۲ پایگاه و قربانگاه در ادارات خود و قربانگاه‌ها و ۲۹۸ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و دام زنده اهدایی خیران می‌باشد. 

رضا مهرافروز ضبا بیان اینکه پایگاه‌ها و مراکز مذکور، باهدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی، گوشت قربانی و دام زنده برپا شده‌اند تا امکان دریافت و توزیع کمک‌ها بین مددجویان نیازمند فراهم شود؛ گفت: کمیته امداد ضمن قدردانی از همراهی مردم خیر و نیکوکار، به امید بهبود وضعیت زندگی مددجویان و افزایش سطح رفاه جامعه، اقدامات خود را ادامه می‌دهد.

وی همچنین به راه اندازی سامانه الکترونیکی توسط کمیته امداد اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور مشارکت آنلاین خیران و اینکه بتوانند به راحتی در هر زمانی کمک‌های خود را برای توزیع در میان مددجویان ارائه دهند، راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی ادامه داد: خیران و نیکوکاران همچنین می‌توانند علاوه بر اهداء گوشت قربانی و دام زنده، مبالغ نقدی مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷، ۹۹۷۹، ۰۰۰۰، ۱۲۳۲ بنام «وجوه شرعی و امانی امداد» و یا با وارد کردن کد دستوری #۰۴۴*۸۸۷۷* واریز کنند.

مهرافروز تصریح کرد: مبالغ واریزی این ایام به منظور خرید و ذبح قربانی و هزینه‌های مربوطه است.

وی با اظهار اینکه میزان مساعدت‌های خیران در سال گذشته به ۶۴ میلیارد تومان می‌رسید؛ گفت امسال پیش‌بینی می‌شود که با توجه به همت و ایمان مردم استان، این رقم به ۸۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

نظر شما