شناسهٔ خبر: 66715848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان در مناطق محروم؛

طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در استان خراسان شمالی اجرا شد

خراسان شمالی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: «طرح هر کلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کم برخوردار شهر بجنورد اجرا و مدارس از نعمت قفسه کتاب و سرگرمی فکری برخوردار شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، فرهاد آقا بیگی صبح شنبه در اجرای طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» بیان کرد: این طرح در قالب تفاهم‌نامه مابین کانون پرورش فکری با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به این طرح گفت: «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در این مرحله تاکنون ۶ قفسه و ۵۰۰ جلد کتاب به دو مدرسه شهید علی نوری و فجر اسلام‌آباد اهدا شده است.

آقابیگی با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان این مدارس، این نوید را به آنها داد تا به صورت ویژه مهمان کانون شوند و پای قصه‌های شیرین مربیان مراکز فرهنگی کانون نشسته و از کتابخانه‌های مراکز کانون پرورش فکری استان دیدن کنند.

کتاب‌وکتابخوانی یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری

نرگس برهمند کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: در این طرح علاوه بر کتاب، قفسه و بسته‌های بازی و سرگرمی به مدارس اهدا شده است.

طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» در استان خراسان شمالی اجرا شد

وی با اشاره به اهمیت کتاب‌وکتابخوانی افزود: یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری توجه به امر کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است.

به گزارش ایبنا، این طرح با حضور طاهر رستمی سرپرست معاونت فرهنگی استانداری خراسان شمالی و جمعی دیگر از مسئولان و با اجرای برنامه‌های کتابی و اهدا کتاب به پایان رسید.

نظر شما