شناسهٔ خبر: 66709765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی در ۲۸ اردیبهشت

در این بسته خبری با چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در این بسته خبری با چند خبر کوتاه از  گوشه و کنار آذربایجان غربی همراه باشید.

رومیه –بزرگداشت بقاع متبرکه
حجت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، حضور خادمان رضوی در بقاع متبرکه، نشست‌های بصیرتی و معرفتی و دیدار با خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد.
پلدشت-دیدار با خانواده شهدا
مسئولان پلدشت در دیدار با خانواده شهید حسین طلعت در روستای شیدی ضمن دلجویی از مادر این شهید والامقام بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
در نقده نیز  مسئولان با خانواده شهید فتاح قره چال دیدار و یاد وی را گرامی داشتند.
چهاربرج-کاروان رضوی 
همزمان با دهه کرامت، کاروان رضوی با بیرق متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) وارد شهرستان‌های  چهاربرج و شوط شدند. کاروان رضوی در این شهر‌ها با قشر‌های مختلف مردم و خانواده شهدا دیدار کردند.
خوی-ترویج فعالیت‌های قرآنی
قرآن آموزان نونهال موسسات قرآنی خوی با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی دهه کرامت راگرامی داشتند. در شهرستان خوی ۲۵ موسسه و‌کانون فرهنگی و قرآنی  فعال هستند.
ارومیه –تجلیل از رابطان قضایی
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از رابطین فعال درحوزه‌های قضایی آذربایجان غربی تجلیل شد.  
در خوی نیز از روابط عمومی‌ها وفعالان حوزه فضای مجازی بسیج تجلیل شد.
ارومیه –مسابقات داوری وکلا
و نخستین دوره مسابقات سراسری داوری وکلای کشور با حضور ۳۵ تیم در ارومیه برگزار شد. به گفته مینایی رئیس کانون وکلای استان  شرکت کنندگان  بر اساس پرونده فرضی که دارای چالش‌های حقوقی است با هدایت یک مربی روی پرونده فرضی تحقیق و با تهیه لایحه با هم به رقابت پرداختند.

نظر شما