شناسهٔ خبر: 66707754 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

یک خواننده مشهور جشن هواداران رئال مادرید را بر هم می‌زند

تیلور سویفت، خواننده مشهور سبک کانتری ممکن است بزم رئالی‌ها در سانتیاگو برنابئو را بر هم بزند. تیلور سویفت، خواننده مشهور سبک کانتری ممکن است بزم رئالی‌ها در سانتیاگو برنابئو را بر هم بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، رئال مادرید باید روز اول ژوئن (شنبه ۱۲ خرداد) در چارچوب فینال لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند برود. این بازی در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود اما هواداران رئال مادرید می‌توانند با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو این بازی را کنار هم، از تلویزیون ورزشگاه مشاهده کنند.

این رسم که از زمان حضور رئال در فینال ۲۰۱۴ و کسب لادسیما همراه بوده اما امسال با چالش مواجه شده است. تیلور سویفت، خواننده مشهور آمریکایی  ۹ و ۱۰ خرداد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کنسرت دارد و تمام بلیت‌هایش هم به فروش رفته است. این یعنی سخت‌افزار ایجاد شده برای یک کنسرت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو باید در کمتر از ۴۸ ساعت تغییر کند و تلویزیون‌های بزرگ در محل برگزاری بازی نصب شود.

به این ترتیب کارگران ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تاثیر به سزایی در اجرای این طرح و فراهم کردن فضای مورد نیاز برای هواداران رئال‌مادرید دارند؛ یعنی اگر آن‌ها دست نجنبانند ممکن است رسم چند ساله رئالی‌ها انجام نشود.

انتهای پیام/

نظر شما