شناسهٔ خبر: 66707604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبر ناامیدکننده گاتزتا درباره آینده سردار در رم

گاتزتا خبر داده است که رم قرارداد قرضی چند بازیکن خود از جمله سردار آزمون را تمدید نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به اینکه این فصل از رقابت های اروپایی رو به پایان است، رم می خواهد از ماه های آینده استفاده کند تا استراتژی نقل و انتقالات خود را متحول کند و تغییرات اساسی در تیم خود ایجاد کند.

به نقل از ورزش سه طبق گزارش لا گاتزتا دلو اسپورت، هدف اصلی جالوروسی کاهش دستمزد و فسخ قراردادهای قرضی مختلفی است که در فصل گذشته به خدمت گرفته است.

این روزنامه گزارش می دهد که بازیکنانی مانند سردار آزمون، راسموس کریستنسن و دین هویسن مطمئناً در پایان فصل رم را ترک خواهند کرد.

این روزنامه نوشته است شانس سردار آزمون برای ماندن در رم بسیار بالا بود اما در نهایت جالوروسی به این نتیجه رسیده است که بند خرید گنجانده شده در قرارداد آزمون بسیار زیاد است (12.5 میلیون یورو) و بنابراین مهاجم ایرانی به زودی به باشگاه اصلی خود یعنی بایر لورکوزنبازخواهد گشت.


سردار آزمون که در این فصل با حضور در رم 779 دقیقه برای این تیم به میدان رفته است، در این مدت توانسته است سه بار گلزنی کرده، سه مرتبه برای تیمش پنالتی منجر به گل بگیرد و یک بار نیز پاس گل بدهد تا آمار هر 111 دقیقه یک تأثیرگذاری روی گل های جالوروسی را به ثبت برساند.

رم علاقه مند بود که به واسطه ارتباط خوب میان کادرفنی و هواداران با سردار آزمون قرارداد او را تمدید کند، اما بند سنگین 12.5 میلیون یورویی سبب شده تا این تیم از دائمی کردن قرارداد مهاجم ایرانی خودداری کند.

257 251

نظر شما