شناسهٔ خبر: 66700327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

جام‌حذفی تنها راه برای کسب جام است / سوم شدن در لیگ‌برتر برای سپاهان حکم جام دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باتوجه به تمام اتفاقاتی که برای سپاهان در لیگ‌برتر افتاد، قرار گرفتن در جایگاه سوم یک جام محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: در کنفرانس‌خبری قبل از بازی هم گفتم که دو تیم خوب باهم بازی می‌کنند. سطح تمرکز، سازماندهی و ساختار تیمی‌مان بهتر از قبل بود و فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم که فقط یکی از آن‌ها به گل منجر شد و شایستگی پیروزی را نیز داشتیم.

وی افزود: شاید از اتفاقات پیش‌روی جام‌حذفی و لیگ‌برتر برای سپاهان نگرانی‌هایی داشته باشید. ذهنیت من‌هم به‌گونه‌ای است که لیگ‌برتر و جام‌حذفی با یکدیگر متفاوت هستند. باید در جام‌حذفی دو بازی را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم تا به قهرمانی برسیم و راهی لیگ‌قهرمانان آسیا شویم اما در لیگ‌برتر هم با جایگاه سوم می‌توانیم در یک رقابت بین‌المللی شرکت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: لیگ‌برتر و جام‌حذفی هنوز تمام نشده‌اند و روی هر دو تورنمنت تمرکز می‌کنیم. باشگاه‌های بزرگ و حرفه‌ای نمی‌توانند عنوان کنند که تورنمنت‌ها اهمیت ندارند. می‌جنگیم و روحیه‌مان به‌طوری است که باید به هر دو رقابت توجه و به‌عنوان یک انسان حرفه‌ای باید همین‌طور فکر کنیم.

ژوزه مورایس تصریح کرد: تنها رقابتی که به ما یک مدال و جام می‌دهد جام‌حذفی است. شاید از صحبت‌های مدیرعامل جدید سوءبرداشت بوده اما منظور وی این بوده که با موفقیت در جام‌حذفی می‌توانیم به جام برسیم و به‌عنوان یک باشگاه بهترین جایگاه ممکن را در جدول لیگ‌برتر می‌خواهیم و با تمام اتفاقاتی که برای‌مان افتاد شاید سوم شدن در لیگ‌برتر هم برای‌مان حکم یک جام را داشته باشد.

وی گفت: آرزو می‌کنم در تمام بازی‌های سپاهان ورزشگاه پر باشد. برخی مواقع دلایل مختلفی وجود دارد که ورزشگاه پر نشود اما هواداران باید همیشه کنار باشگاه باشند. حمایت کردن یک تیم یا یک شخص باید با شور و شوق اتفاق بیفتد. نتایج می‌تواند در رفتار هواداران تأثیر بگذارد. درک می‌کنم که برخی هواداران انتظاراتی در لیگ‌برتر داشتند اما در جام‌حذفی شرایط متفاوت‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استقبال نسبتاً خوب هواداران سپاهان از بازی امشب این تیم مقابل ملوان بندرانزلی در ورزشگاه نقش‌جهان عنوان کرد: از افرادی که به ورزشگاه آمدند خیلی تشکر می‌کنم. امیدوارم همان‌طور که شور و شوق را از خودشان در ورزشگاه نشان دادند همیشه این ماجرا تداوم داشته باشد.

ژوزه مورایس در ادامه گفت: دیدار بعدی‌مان مقابل گل‌گهر است که نمی‌دانیم خارج یا داخل خانه خواهد بود. گل‌گهر یکی از باشگاه‌هایی بود که از سپاهان شکایت کرد و باعث شد یک‌امتیاز انضباطی را از دست بدهیم. گل‌گهر خوب حقوق می‌دهد و البته نمی‌دانم حقوق‌ها در سقف‌بودجه وجود داشته یا نه اما می‌دانم پولدار است.

وی در پایان بیان کرد: بازیکنان خوب با کیفیت بالایی دارد. بازیکن خوب که از لالیگا به ایران آمده و امروز هم پنج بر صفر برنده شد پس فکر نکنم بازی ساده‌ای داشته باشیم. هرجایی که قرار باشد بازی برگزار شود مطمئناً به حمایت هواداران نیازمندیم.

نظر شما