شناسهٔ خبر: 66699778 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۰ محور اطراف پایتخت و منتهی به شمال/ بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در ۱۰ محور اطراف پایتخت و منتهی به شمال کشور خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در اکثر محورهای منتهی به شمال و خروجی از تهران پرحجم و نیمه‌سنگین است. بر این اساس ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس پرحجم و در محدوده‌ بیلقان نیمه‌سنگین است. همچنین در محدوده پورکان در مسیر مسیر شمال به جنوب این محور نیز ترافیک پرحجم را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در حد فاصل دماوند تا مسکن مهر گیلاوند نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیت مشابه نیز در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده رینه وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین در حدفاصل گرمدره تا قلمستان و محدوده مهر ویلا خبر داد و گفت: همین وضعیت ترافیکی را در آزادراه قزوین – کرج در محدوده مهرشهر و پل کلاک، آزادراه تهران – پردیس در حدفاصل بزرگراه شهید بابایی تا تونل شماره یک در هر دو مسیر و محور تهران – بومهن در حدفاصل سعید آباد تا جاجرود شاهد هستیم.

شیرانی اضافه کرد: ترافیک در محور تهران – ساوه در محدوده‌های فیروزبهرام و بهمن آباد، محور فشم – تهران در حدفاصل کمرخانی تا شمیران و آزادراه قم – تهران در محدوده مرتضی گرد نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی تردد به شکل روان در حال انجام است.

بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، جنوب سیستان و بلوچستان، قزوین، گلستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و فارس است. در این شرایط لازم است که رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما فاصله طولی مناسب شرایط بارانی را با خودروی مقابل رعایت کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود. همچنین محور اراک – بروجرد نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

شیرانی ادامه داد:‌ محورهای غیرشریانی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، چخماق – کله منار و قوچان – سلطان آباد نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام   

نظر شما