شناسهٔ خبر: 66699047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

جشن‌های دهه کرامت و جشن امام‌رضایی‌ها در تهران برگزار می‌شود

لیلا تات

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: جشن باشکوه امام رضایی ها فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) به طول ۲ کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، با تقدیر از برنامه های اجرا شده در دهه کرامت و روز دختر خاطر نشان کرد: امسال با برنامه ریزی های انجام شده مراسم و برنامه های خوبی در سطح استان تهران برگزار گردید و حال و هوای امام رضایی در سطح استان تهران به چشم می خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: اهتزاز پرچم رضوی در سطح شهرها، دیدار با خانواده های شهدا و عیادت از بیماران توسط خادمیاران رضوی، برگزاری جشن های ویژه دختران در مدارس و مناطق مختلف استان، برپایی ایستگاه‌ های صلواتی در مسیر زوار امام رضا (ع) در ایستگاه‌ های راه آهن بسوی مشهد مقدس، برگزاری مراسم در مساجد و هیات های مذهبی، برگزاری مراسم و برنامه های ویژه در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر بقاع متبرکه و برگزاری کنگره باشکوه ۱۲ هزار شهید شهرستان های استان در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که روزهای دهه کرامت برگزارشده و همچنان ادامه دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: جشن باشکوه امام رضایی ها فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به طول ۲ کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از فعالان و موکب های مردمی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج و سایر دستگاه‌ها و نهادها به خاطر همکاری در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این مراسم از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب همراه با اجرای سخنرانی، مداحی و سرود، گروه‌های هنری، صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و اسباب بازی ویژه کودکان از جمله برنامه های ویژه این مراسم است.

انتهای پیام

نظر شما