شناسهٔ خبر: 66698761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برنامه‌های دهه کرامت در استان تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه‌های خوب و مؤثری در استان در حال برگزاری است و حال و هوای امام رضایی در سطح استان به چشم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی عصر امروز در جمع خبرنگاران، با تقدیر از برنامه های اجرا شده در دهه کرامت و روز دختر اظهار داشت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم و برنامه‌های خوبی در سطح استان تهران برگزار شد و حال و هوای امام رضایی در سطح استان تهران به چشم می‌خورد.

وی افزود: اهتزاز پرچم رضوی در سطح شهرها، دیدار با خانواده‌های شهدا و عیادت از بیماران توسط خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌های ویژه دختران در مدارس و مناطق مختلف استان، برپایی ایستگاه‌‌های صلواتی در مسیر زوار امام رضا (ع) در ایستگاه‌‌های راه آهن به سوی مشهد مقدس، برگزاری مراسم در مساجد و هیئت‌های مذهبی، برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و سایر بقاع متبرکه و برگزاری کنگره باشکوه 12 هزار شهید شهرستان های استان در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که روزهای دهه کرامت برگزارشده و همچنان ادامه دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران در ادامه گفت: جشن باشکوه امام رضایی‌ها فردا جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 در حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر تا میدان ولی عصر (عج) به طول 2 کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از فعالان و موکب های مردمی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج و سایر دستگاه‌ها و نهادها به خاطر همکاری در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر کرد.

حجت ‌الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای سخنرانی، مداحی و سرود، گروه‌های هنری، صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و اسباب بازی ویژه کودکان از ساعت 4 عصر تا 10 شب از جمله برنامه های ویژه این مراسم است.

انتهای پیام/

نظر شما