شناسهٔ خبر: 66698096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

جشن امام‌رضایی ها روز جمعه در تهران برگزار می شود

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران باتقدیر از برنامه های اجراشده در دهه کرامت و روز دختر در این استان از برگزاری جشن امام‌رضایی ها در روز جمعه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اهتزاز پرچم رضوی در سطح شهرها، دیدار با خانواده‌های شهدا و عیادت از بیماران توسط خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌های ویژه دختران در مدارس و مناطق مختلف استان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر زوار امام رضا (ع) در ایستگاه‌های راه آهن به سوی مشهد مقدس، برگزاری مراسم در مساجد و هیأت‌های مذهبی، برگزاری مراسم و برنامه‌های ویژه در آستان مبارک حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و سایر بقاع متبرکه و برگزاری کنگره باشکوه ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان در طول دهه کرامت از جمله برنامه‌هایی است که روزهای دهه کرامت برگزارشده و همچنان ادامه دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: جشن باشکوه امام رضایی‌ها فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در حد فاصل میدان شهید مفتح تا میدان ولی عصر (عج) به طول دو کیلومتر در شمال و جنوب این مسیر برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از فعالان و موکب‌های مردمی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج و سایر دستگاه‌ها و نهادها به خاطر همکاری در برگزاری این جشن باشکوه تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: این مراسم از ساعت چهار عصر تا ۱۰ شب همراه با اجرای سخنرانی، مداحی و سرود، گروه‌های هنری، صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمیاران رضوی و برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی و اسباب بازی ویژه کودکان از جمله برنامه‌های ویژه این مراسم است.

نظر شما