شناسهٔ خبر: 66698000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دیدار معاون اول قوه قضائیه با آیت الله العظمی جوادی آملی / تاکید مرجعیت بر رفتار کریمانه با مردم

​​​​​​​آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار معاون اول قوه قضائیه بر رفتار کریمانه با مردم تاکید کردند و گفتند: خداوند در قرآن می فرماید: ﴿لَقَدْ کَرَّمْنا بَنی‏ آدَم﴾، باید با مردم با کرامت رفتار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه با حضور در بیت آیت الله العظمی جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، ابراز داشتند: ان شاء الله به برکت این خاندان عصمت و طهارت، این نظام ما کریمانه بتواند از پل بگذرد و به مقصد برسد، خداوند در قرآن می فرماید: ﴿لَقَدْ کَرَّمْنا بَنی‏ آدَم﴾، باید با مردم با کرامت رفتار کرد.

ایشان اظهار کردند: اهلبیت عصمت و طهارت به ما فرموده اند که شما طرزی زندگی کنید که وقتی راه می روید، مردم به یاد خدا بیافتند، اگر ما بیراهه نرویم و راه کسی را نبندیم، ما می شویم ترجمان قرآن کریم؛ خیلی لازم نیست که همه سلمان و ابوذر باشند، همین که در محدوده خودمان به گونه ای رفتار کنیم که وقتی مردم ما را می بینند به یاد خدا بیفتند، بیشتر مشکلات حل می شود.

معظم له بیان داشتند: همه مسئول هستند که مواظب باشند، چرا که همواره خطر کشور را تهدید می کند؛ وعده الهی تخلّف ناپذیراست که می فرماید اگر به هنگام خطر به یاری دین نشتابید، خداوند حفظ آن را به دست دیگری خواهد سپرد؛ ﴿ إن تتولّوا یستبدل قوماً غیرکم﴾؛ «اگر شما از دین حق رویگردانید، خدا دیگران را به جای شما خواهد نشاند»

ایشان ابراز داشتند: اگر فضای کشور فضای دین و اسلام باشد و فضای اخلاص باشد، مانند آن اخلاصی که در زمان جبهه و دفاع مقدس بود، خیلی از این پرونده های قضایی و فساد اقتصادی و اختلاسی و نجومی شکل نمی گرفت.

انتهای پیام

نظر شما