شناسهٔ خبر: 66693299 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان؛ نقشه مورایس برای غلبه بر گربه سیاه

تیم فوتبال سپاهان اصفهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه نقش جهان مقابل ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی می‌تواند سهمیه پلی آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کند، هر دو تیم انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار با توجه به حذف سرخابی‌ها پایتخیت از این رقابت‌ها دارند.

هر دوتیم نتوانستند روند خوب نیم فصل اول را دنبال کنند و در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‌اند. سپاهان با تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان پا به این دیدار می‌گذارد و در مقابل ملوان با شکست یک بر صفر مقابل شمس‌آذر راهی این دیدار می‌شود. ملوان با برتری ۲ بر یک مقابل سایپا در وقت‌های اضافه و سپاهان نیز با همین نتیجه در وقت‌های اضافی مقابل استقلال ملاثانی پا به این مرحله از جام حذفی گذاشته است.

ملوان با توجه به نتایج خوبی که در چند بازی گذشته مقابل سپاهان کسب کرده به نوعی تبدیل به گربه سیاه طلایی‌پوشان شده است. ملوان در لیگ برتر امسال موفق شد رفت و برگشت سپاهان را مغلوب کند. ابتدا با برتری ۳ بر ۲ در همین ورزشگاه نقش جهان و در دیدار برگشت با نتیجه ۲ بر یک از انزلی سپاهان مورایس را مغلوب کند. انزلی‌چی‌ها فصل گذشته با تساوی یک بر یک مقابل سپاهان به نوعی قهرمانی لیگ را از این تیم نیز گرفتند.

از آخرین شکست ملوان مقابل سپاهان در اصفهان حدود ۱۱ سال می‌گذرد، آخرین بار شاگردان زلاتکو کرانچار فقید موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک ملوان را مغلوب کنند و از آن بازی به بعد، ملوان هرگز شکستی را در اصفهان مقابل طلایی‌پوشان نداشته است.

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در آخرین دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان به برخی از ستاره‌های خود استراحت داد تا در این دیدار از ابتدا از آن‌ها استفاده کند. میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب هستند.

به نظر می‌رسد سپاهان آرایش ۱-۳-۲-۴ این دیدار را آغاز کند.. پیام نیازمند وظیفه حفاظت از قفس توری سپاهان را در این دیدار دارد. در غیاب محمد دانشگر همانند دیدار گذشته، هادی محمدی در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از جناح راست و در غیاب میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی در جناح چپ خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

محمد کریمی در کنار امید نورافکن دو هافبک میانی و تدافعی این تیم را در میانه میدان تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها محمد جواد حسین‌نژاد پشت سر فرشاد احمدزاده و رضا شکاری خط هافبک طلایی‌پوشان را تکمیل می‌کنند. شهریار مغانلو نیز در نوک خط حمله به عنوان تک مهاجم ۱۱ بازیکن سپاهان را در این دیدار تشکیل می‌دهند

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، آریا یوسفی، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد جواد حسین‌نژاد، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

نظر شما