شناسهٔ خبر: 66694870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بعد از نیمکت‌نشینی مقابل مس‌ رفسنجان:

بازگشت چهار ستاره به ترکیب اصلی سپاهان

چهار ستاره تیم سپاهان با ریکاوری مناسب آماده دیدار با ملوان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چهار بازیکن تیم سپاهان با استراحتی که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انجام دادند با آمادگی بیشتری به مصاف ملوان در مرحله یک چهارم نهایی خواهند رفت.

رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن و شهریار مغانلو چهار بازیکن اصلی سپاهان در بازی مس‌رفسنجان بودند که روی نیمکت قرار گرفتند و به عنوان جانشین به میدان آمدند و استراحت بیشتری برای بازی حساس مقابل ملوان در جام حذفی انجام دادند و به نظر می‌رسد در بازی امروز در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

رضاییان، احمدزاده و مغانلو بازیکنانی هستند که در این فصل بیشترین تعداد حضور را در ترکیب سپاهان داشته‌اند و امید نورافکن بعد از پایان مصدومیت به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرد.

2010671

با توجه به اینکه لیگ برای سپاهان به پایان رسید و شانس‌ قهرمانی آنها از هفته‌ها قبل کمرنگ‌تر شده بود، مورایس با نیمکت‌نشین کردن ستاره‌های خود فرصت ریکاوری بیشتری به آنها داد تا با آمادگی بالایی در بازی حساس جام‌حذفی مقابل ملوان به میدان بروند.

سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل ملوان حاضر شد و در حالی که یک بر صفر از حریف خود عقب افتاده بود، با درخشش شهریار مغانلو کامبک زدند و بازی را پیروز شدند و امروز هم روی توانایی‌های آقای گل خود حساب باز خواهند کرد.

سپاهان با 4 قهرمانی و ملوان با 3 قهرمانی تیم‌های پرافتخاری در جام‌حذفی هستند و در صورت عبور از این مرحله می‌توانند شانس بالایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی داشته باشند، برنده این دیدار به مصاف گل‌گهر و هوادار خواهد رفت.

نظر شما