شناسهٔ خبر: 66691116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در چهارمین گرامیداشت شهدای منطقه عملیانی حاج عمران مطرح شد؛

آغاز به کار دومین کنگره ملی شهدا لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:امروز شروع به کار دومین کنگره ملی شهدا را خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار نعمت‌اله باقری امروز در چهارمین مراسم گرامیداشت شهدای منطقه عملیانی حاج عمران که در پادگان حمزه سیدالشهدا برگزار شد ضمن خیر مقدم به مهمانان این یادواره به ویژه سرلشگر محسن رضایی اظهار داست: اولین کنگره شهدای لرستان را پشت سر گذاشتیم و کار‌های بسیار خوبی همچون ساخت تمثال شهدا، چاپ کتب شهدا و فعالیت‌های عمرانی با نام و یاد شهدا انجام شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران نخستین کنگره ملی شهدا لرستان فرمودند"کار لازمی انجام دادید؛ این کاری که بحمدالله دو سه سال است مشغول شده‌اید کار لازمی است، منتها به نظر من این کار دیر شروع شده، جا داشت بزرگداشت شهیدان خیلی زودتر از این‌ها انجام میگرفت. خب، حالا هم مغتنم است؛ در کاری که کرده‌اید ان‌شاءالله موفّق باش" در راستای همین دغدغه مقام معظم رهبری امروز شروع به کار دومین کنگره ملی شهدا را خواهیم داشت.


وی با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم لرستان و تقدیم ۳۰۰ شهید عنوان کرد: طبق قولی که داده بودیم در تقویم فرهنگ عمومی کشور، روز عملیات حاج عمران به نام روز لرستان ثبت شده است و امروز نیز از پوستر این روز رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از امسال برنامه یادمان شهدای حاج عمران به عنوان یک برنامه ملی ثبت خواهد شد تا همانند اردوی راهیان نور میزبان زائران باشد و این روز را بیشتر گرامی بداریم.

انتهای پیام/

نظر شما