شناسهٔ خبر: 67157909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار مشهد:

باید امکانات مساوی برای تمام جریان‌های مختلف سیاسی فراهم شود

مشهد- فرماندار مشهد گفت: فرمانداری در راه اندازی ایستگاه‌های گفت‌وگو و تریبون آزاد به خانه احزاب کمک می‌کند و باید امکانات مساوی برای تمام جریان‌های مختلف سیاسی، فراهم شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری شامگاه چهارشنبه در نشست با احزاب سیاسی شهرستان مشهد در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید و اظهار کرد: از برنامه‌های احزاب برای افزایش مشارکت مردم حمایت می‌شود.

فرماندار مشهد امنیت، سلامت اجرا و انتخاب رئیس جمهور شایسته و اصلح را سه رکن انتخابات عنوان کرد و گفت: دو مورد اول وظیفه ماست اما رسالت معرفی رئیس جمهور اصلح و شایسته وظیفه سنگینی بر دوش احزاب است.

وی با بیان اینکه ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات پیش بینی شده است، گفت: تعرفه‌ها را با ارزیابی مشخص و افراد محلی را برای انتخابات چینش شده است.

داوری اظهار کرد: فرمانداری در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات، در راه اندازی ایستگاه‌های گفت‌وگو که فضایی برای تریبون آزاد و بیان نظرات مردم است به خانه احزاب کمک می‌کند.

فرماندار مشهد با اشاره در تمام انتخابات، جریانات سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اعتدالی و اصولگرا در افزایش سطح مشارکت فعالیت داشتند، ابراز کرد: اینکه انتظار داشته باشیم تمام احزاب هم‌رأی و هم‌نظر باشند، نگاه درستی نیست؛ چرا که اختلاف نظر باید وجود داشته باشد و انسجام در هم‌عقیده بودن نیست.

وی ضمن تاکید بر انتخابات سالم اشاره و تاکید کرد: ورود در عرصه‌های سیاسی و توصیه افراد به حمایت از افراد و جریان‌ها، خط قرمز ما است.

داوری خاطر نشان کرد: مساجد و حسینیه‌ها برای برگزاری محافل و جلسات انتخاباتی آمادگی خود را اعلام کردند و امکان استفاده مساوی از این امکانات و رعایت اعتدال برای تمام جریان‌های مختلف سیاسی، فراهم شده است.

نظر شما