شناسهٔ خبر: 66690760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رسیدگی به بیش از ۲۰۰ درخواست مردم مازندران از سوی دستگاه قضا

دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان مازندران در آستان مبارکه امامزاده عباس(ع) شهرستان ساری انجام شد و ۲۰۵ درخواست مورد رسیدگی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی امروز ۲۷ اردیبهشت در حاشیه برگزاری این دیدار مردمی که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، اظهار کرد: در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر دیدار چهره به چهره با مردم، توفیق شد با بیش از ۲۰۰ نفر از مردم شریف مرکز استان و شهرستان‌های اطراف دیدار داشته باشیم که پس از شنیدن سخنان مراجعان دستورات لازم در خصوص این درخواست‌ها صادر و پیگیری لازم انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران، با اشاره به این مطلب که بیشترین درخواست‌های واصله، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری بوده است، افزود: در صورت نیاز و امکان، برنامه ریزی لازم جهت بازدید از برخی اماکن عمومی مانند پارک‌های سطح شهر که مورد شکایت و اعتراض مردم است، نیز صورت خواهد گرفت.

رسیدگی به بیش از ۲۰۰ درخواست مردم مازندران از سوی دستگاه قضا

پوریانی تاکید کرد: این ملاقات‌های مردمی ادامه خواهد داشت و سعی خواهیم کرد در تمامی شهرهای و مرکز استان، به دفعات نسبت به برگزاری دیدار با مردم شریف استان و برگزاری جلسات ملاقات مردمی اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما