شناسهٔ خبر: 66677416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسماعیلی: تعطیلی شنبه شامل بانک‌ها نمی‌شوند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه شامل بانک‌ها نمی‌شود، گفت: بخش خصوصی مشمول این مصوبه نیست چراکه آنها قانون خاص خود را دارند و ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم. رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعطیلی شنبه شامل بانک‌ها نمی‌شود، گفت: بخش خصوصی مشمول این مصوبه نیست چراکه آنها قانون خاص خود را دارند و ما نمی‌توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم.

صاحب‌خبر -

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در توضیحاتی در مورد مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز جمعه و شنبه، گفت: بانک ها، مراکز خدماتی و دستگاه های اجرایی از این مصوبه مستثنی هستند و تعطیلی روز شنبه شامل آنها نمی شود. بقیه دستگاهها و نهادهای  که در مصوبه ذکر نشده است دولت اختیار دارد که آنها را اضافه کند.

وی در مورد اینکه آیا این مصوبه شامل بخش خصوصی هم می شود، اظهار داشت: بخش خصوصی مشمول این مصوبه نیست چراکه آنها قانون خاص خود را دارند و ما نمی توانیم برای آنها تعیین تکلیف کنیم. ولی کارگران دولت که قانون کار شامل آنها می شود مشمول این مصوبه می شوند.

انتهای پیام 

نظر شما