شناسهٔ خبر: 66676794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار اردبیل:

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان اردبیل

فرماندار اردبیل در جلسه کمیته برنامه‌ ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل از اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید محمد اعتماد اعجازی ۲۶ اردیبهشت گفت: در راستای بهبود زیرساخت های شهری و روستایی در شهرستان اردبیل بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال و برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری و زیرساخت های صنعتی و گردشگری در شهرستان ۴۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: برای اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی هم در شهرستان اردبیل بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است و از اعتبارات فوق بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه ها در روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار اردبیل ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای تأمین آب و اجرای زیرساخت های آبرسانی به روستاهای شهرستان اختصاص یافته است.

اعتماد اعجازی اولویت اختصاص و هزینه اعتبارات را تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و بخش های آب شرب و آب کشاورزی و راه روستایی و طرح هادی و ارتباطات  و همچنین توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی و ورزشی و فرهنگی عنوان کرد.

وی همچنین بر جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه های اجرایی برای اجرا و تکمیل پروژه های بزرگ در شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما