شناسهٔ خبر: 67102995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان مرکز استان ایلام:

باید از ساخت‌وساز غیرمجاز در ایلام پیشگیری و جلوگیری شود

دادستان مرکز استان ایلام گفت: لازم است هزینه تخلف در ساخت‌وساز غیرمجاز آنقدر بالا رود که تخلف و تراکم غیرمجاز برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط‌عمومی دادستانی مرکز ایلام، عبدالوهاب بخشنده در نشست تعاملی با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و بازرس کل استان ایلام با بیان اینکه باید از ساخت‌وساز غیرمجاز پیشگیری و جلوگیری شود، اظهار کرد: عمده‌ترین مطالبات مردم در حوزه شهری، ترمیم چاله چوله خیابان، جمع‌آوری زباله‌ها، ساماندهی دکه‌های مختلف در اقصی نقاط شهر، استفاده نکردن صحیح از پیاده‌رو طالقانی و رواج دست‌فروشی در هسته مرکزی شهر، مبارزه با زمین‌خواری و رفع تصرفات اراضی شهری و ساماندهی میوه‌فروش‌های سیار سطح شهر است که شهرداری باید با قدرت به آن ورود کند و اقدامات پیشگیرانه داشته باشد تا زمینه افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

وی افزود: لازم است هزینه تخلف در ساخت‌وساز غیرمجاز آنقدر بالا رود که تخلف و تراکم غیرمجاز برای پیمانکار صرفه اقتصادی نداشته باشد.

دادستان مرکز استان ایلام خاطرنشان کرد: دادستانی ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی از اقدامات قانونی شهرداری، چنانچه ترک فعلی صورت بگیرد در راستای منافع مردم برخورد خواهد کرد.

نظر شما