شناسهٔ خبر: 67317337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قهرمان پرافتخار پاراالمپیک جهانی در رشته تکواندو:

از آحاد مختلف مردم دعوت میکنم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند

قهرمان پرافتخار پاراالمپیک جهانی در رشته تکواندو با دعوت از آحاد مختلف مردم سلحشور و همیشه درصحنه برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی گفت: این حضور، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش لیلا شهامت، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج فارس از فسا، مریم خدابنده ورزشکار بسیجی  قهرمان پر افتخار در پاراالمپیک جهانی در رشته تکواندو، ضمن  دعوت مردم در حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأی اظهار داشت: بنده نسبت به انتخابات دغدغه دارم و از آحاد مختلف مردم سلحشور وهمیشه در صحنه دعوت میکنم با حضور گسترده در پای صندوقهای رأی، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

وی معتقد است که حضور حداکثری در پای صندوقهای رأی، موجب اقتدار و عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران در تمام دنیا را فراهم می کند.

خدابنده افزود: انتظار بنده و جامعه ورزشی از مسئولین و رئیس جمهور آینده این است که گره از مشکلات جامعه ورزشی به خصوص ورزش بانوان بگشایند تا ورزش بانوان متحول شود.

این قهرمان ملی تکواندو در زمینه انتخاب اصلح گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم باید به فکر شناخت اصلح باشند، چون امر کوچکی نیست؛ پس برای تحقیق وقت بگذارند و شاخص ها را در نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: در بررسی شاخص های نامزدها، باید تقوا، دینداری، ساده زیستی، دوری از اشرافی گری، و امانت داری، سوابق اجرایی و عملکرد کاندیدها را بررسی کنیم. 

از آحاد مختلف مردم دعوت میکنم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورند

انتهای پیام/

نظر شما