شناسهٔ خبر: 66678797 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به اردبیل

اردبیل - فرماندار شهرستان اردبیل گفت: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل اختصاص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۳ به شهرستان اردبیل اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و روستایی در شهرستان اردبیل بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت، افزود: همچنین برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری و زیرساخت‌های صنعتی و گردشگری در شهرستان ۴۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی هم در شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: از اعتبارات فوق بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه‌ها در روستاهای شهرستان مشخص شده است.

اعتماد اعجازی بر جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های اجرایی برای اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ در شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات ناشی از کمبود آب شرب در روستاهای شهرستان اختصاص بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای تأمین آب و اجرای زیرساخت‌های آبرسانی به روستاهای شهرستان تأیید شد.

وی تصریح کرد: اختصاص و هزینه اعتبارات در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و بخش‌های آب شرب، آب کشاورزی، راه روستایی، طرح هادی، ارتباطات و همچنین توسعه و تکمیل فضای آموزشی و ورزشی و فرهنگی در اولویت قرار دارد.

نظر شما