به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابراعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، برای اولین بار در حاشیه این رویداد علمی، بازارچه طعم فناوری در زندگی با هدف فروش محصولات شرکتهای دانشبنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برپاشد. هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف تقویت ارتباط میان اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری و مردم، برنامههای جانبی مختلفی را برگزار میکند که یکی از این برنامهها، رویداد «بازارچه طعم فناوری در زندگی» است که برای اولین بار فروش محصولات دانشبنیان در حاشیه جشنواره شیخ بهایی را امکانپذیر میکند.
در این بازارچه که تا فردا برپاست بیش از ۳۰ شرکت فناور و دانش بنیان به عرضه محصولات خود که برای عموم مردم قابل استفاده است میپردازند.
قطعات پیش ساخته بتنی، گجت های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا، باغچه های خانگی عمودی، محصولات گیاهی سلامت محور حاوی کینوا، طعم دهنده ها و رنگ های خوراکی، انواع اسانس های طبیعی، کارتهای تغذیه گیاهان آپارتمانی، کودها ی بیولوژیکی کشاورزی، بسته های آموزشی ویژه شناسایی استعداد و توانمندیهای کودکان و نوجوانان، شیر پاستوریزه حاوی آنتی ژن با برند نوزا، پانسمان های پیشرفته ترمیم زخم برند آسافارما، بستر کشت آلی، عروسک های پارچه ای کمک آموزشی کودکان اوتیسم بخشی از محصولاتی است که در این بازارچه عرضه شده است. این رویداد تا فردا ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ به صورت رایگان در ضلع غربی ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ادامه دارد. جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی اولین و برترین رویداد فنآوری و فنآفرینی کشور محسوب میشود که تلاش میکند با حمایت و تشویق شرکتهای دانشبنیان در راستای حل مسائل و چالشهای اساسی کشور گام بردارد. شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فنآفرینان موفق به سرمایهگذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایدههای دانشبنیان و توان نخبگان است. حمایت و تشویق شرکتهای دانشبنیان در راستای حل مسائل و چالشهای اساسی کشور گام بردارد.
نظر شما