شناسهٔ خبر: 66650944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در حاشیه جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

کارگاه روش‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری در اصفهان

در حاشیه هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، «کارگاه روش‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

کارگاه روش‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با هدف تقویت ارتباط میان اعضای زیست بوم فناوری و نوآوری و مردم، برنامه‌های جانبی مختلفی را برگزار می‌کند.
یکی از این برنامه‌ها، رویداد «کارگاه روش‌های نوین تامین مالی و سرمایه‌گذاری» ویژه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است.


رویداد‌های این دوره سرفصل‌های مختلفی شامل «الزامات پذیرش شرکت‌ها در بازار نوآفرین فرابورس ایران»، «ظرفیت‌های تامین مالی جمعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور»، «آشنایی با نحوه استفاده اعتبار مالیاتی در زمینه سرمایه‌گذاری خطرپذیر»، «ملاحظات سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌پذیر»، «معرفی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خصوصی» و «الزامات انتشار اوراق بدهی در بازار سرمایه» را شامل می‌شود.
این رویداد چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن کنفرانس ساختمان شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.
هزینه آزاد دوره ۷ میلیون ریال و هزینه ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور یک میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است.


جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی اولین و برترین رویداد فن‌آوری و فن‌آفرینی کشور محسوب می‌شود که تلاش می‌کند با حمایت و تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور گام بردارد.
شناسایی و معرفی واحد‌های فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از اهدف اصلی جشنواره، گامی بلند جهت توسعه فناوری و شکوفایی اقتصاد ملی با حمایت از ایده‌های دانش‌بنیان و توان نخبگان است.

نظر شما