شناسهٔ خبر: 66659025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

افزایش درآمدهای الکترونیکی کمک های مردمی کمیته امداد استان البرز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: در دو ‌ماهه سالجاری مردم استان البرز با پرداخت یک میلیارد وهشتصد میلیون تومان در بستر الکترونیکی به نیازمندان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فلاح قنبری از افزایش درآمدهای الکترونیکی کمک های مردمی خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد در تلاش است تا کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه شود چرا که این کمک‌ها در حل مشکلات نیازمندان بسیار مؤثر است.

فلاح قنبری گفت: با بیان اینکه در دو ‌ماهه سال جاری مردم استان البرز با پرداخت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان در بسترهای الکترونیکی به نیازمندان کمک کردند، افزود: این مبلغ در مدت مشابه سال قبل صد و هفتاد میلیون تومان بوده که در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه روش‌های نوین سبب تسریع در امر کمک رسانی به نیازمندان نیز می‌شود، افزود: پرداخت کمک های مردمی به روش نوین برای خیران و نیکوکاران نیز آسان‌تر است و به راحتی می‌توانند با تلفن همراه خود بدون صرف زمان مبلغ مورد نظر را به حساب نیازمندان واریز کنند.

وی گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد مهربانی # ۰۲۶*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه کمک‌های خود را به صورت الکترونیکی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما