شناسهٔ خبر: 66644706 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

شایعه: پورت پی‌سی Red Dead Redemption به زودی معرفی می‌شود

آیا انتظارها به سر می‌رسد؟ / gamesradar

صاحب‌خبر -

داده‌های جدید نشان می‌دهد که Red Dead Redemption بالاخره ۱۴ سال پس از انتشار اولیه برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

دیتاماینر و عضو پرکار انجمن راکستار، Tez2 در توییتر خبر داد: «به نظر می‌رسد Rockstar در حال آماده شدن برای انتشار #RDR1 بر روی پی‌سی است». ضمیمه متن یک اسکرین‌شات است که به نظر می‌رسد یک پیام قریب الوقوع درون بازی را نشان می‌دهد:

Red Dead Redemption و بخش زامبی-ترسناک آن، Undead Nightmare، اکنون بر روی رایانه شخصی قابل بازی کردن هستند.

Tez2 اضافه می‌کند که این پیام از «فایل سایت لانچر Rockstar است. امروز آن را به‌روز کردند و این خطوط را اضافه کردند. همان روشی که GTAV را تبلیغ می‌کنند». هیچ نشانه واضحی از زمان انتشار این پیام وجود ندارد، اما این عبارت مطمئنا نشان می‌دهد که راکستار برای عرضه این پورت به زودی آماده می‌شود.

Red Dead Redemption Red Dead Redemption

بازیکنان رایانه‌های شخصی از زمانی که بازی اصلی در سال ۲۰۱۰ بر روی PS3 و Xbox 360 عرضه شد، به دنبال پورت Red Dead Redemption بوده‌اند. ادامه‌ی آن، Red Dead Redemption 2، یک سال پس از عرضه اولیه بر روی کنسول‌ها، نسخه PC را دریافت کرد. اما هرگز خبری از پورت مشابه برای بازی اول وجود نداشت.

Red Dead Redemption سال گذشته به‌روزرسانی بسیار ناامیدکننده‌ای برای PS4 و Switch دریافت کرد و جامعه بازیکنان مطمئنا امیدوار هستند که نسخه پی‌سی ارتقاء معنی‌داری داشته باشد.

سپس مهر ماه، یک آپدیت برای نسخه PS4 بازی رد دد ریدمپشن منتشر کرد که گزینه ۶۰ فریم بر ثانیه را هنگام تجربه بر روی PS5 اضافه می‌کند. طبق گفته شرکت تیک-تو، این بازی از زمان عرضه تاکنون بیش از ۲۳ میلیون نسخه فروخته است.

داستان مستر بیست ؛ پادشاه یوتوب

اسکوئر انیکس در آینده بازی‌های AAA را به صورت مولتی پلتفرم منتشر می‌کند - ویجیاتو اسکوئر انیکس در آینده بازی‌های AAA را به صورت مولتی پلتفرم منتشر می‌کند - ویجیاتو gamesradar

نظر شما