شناسهٔ خبر: 66640043 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

ایده های شیک و راحت برای استایل بهاری با پیراهن ساحلی

صاحب‌خبر -

پیراهن‌های ساحلی از دسته لباس‌های خنک و شیک و راحت تابستانی هستند که برای سواحل طراحی شده‌اند و طرح‌های روی آن یادآور گل‌های بهاری و جزئیات تابستانی می‌باشد. خنکی و راحتی این پیراهن‌ها موجب شده است که امروزه آنها را در زیر مانتو بر تن خانم‌های بسیاری در سطح شهرهای دور از ساحل نیز ببینیم. اکنون که به فصل گرما نزدیک می‌شویم استایل‌ خانم‌ها به استایل‌های تابستانی که همان پارچه‌های خنک و با رنگ‌های روشن هستند تغییر می‌یابد. پارچه‌های ضخیم مانند پارچه‌های فوتر و پشمی جای خود را به پارچه‌های سبک‌تر مانند لینن، حریر و نخ می‌دهند تا گرمای تابستان را برای ما قابل تحمل سازند. رنگ‌های تیره جای خود را به رنگ‌های روشن و خنک می‌دهند و اکسسوری‌هایی مانند عینک‌های آفتابی، صندل‌ها و کلاه‌ها به استایل اضافه خواهند شد. به دلیل محبوب شدن پیراهن‌های ساحلی در فصل بهار تابستان امسال قصد داریم در این مطلب که توسط وب سایت تخصصی مانتو میرداماد تهیه شده شما را با روش‌های استایل کردن پیراهن‌های ساحلی آشنا کنیم تا شما بتوانید از این پیراهن‌های خنک و راحت در استایل بهاری خود استفاده کنید.

چرا پیراهن‌های ساحلی محبوب هستند ؟

پیراهن‌های ساحلی راحت و آزاد هستند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استایل کژوال در روزهای گرم بهار و تابستان به شمار می‌آیند. پیراهن‌های ساحلی عموماً بلند هستند و می‌توانند اندام شما را به طور کامل بپوشانند تا اشعه مضر خورشید پوست شما را آزار ندهد. پیراهن‌های ساحلی از پارچه‌های نخی خنک و با رنگ‌های متنوع تولید می‌شود تا بتواند زیبایی خیره کننده‌ای را به استایل شما اضافه کند.

برای انتخاب یک پیراهن ساحلی مناسب برای روزهای بهاری و تابستان می‌توانید از رنگ‌های خنک مانند سفید، آبی، لیمویی، فیروزه‌ای، صورتی کمرنگ، یاسی یا گلبهی استفاده کنید تا لطافت بهار به استایل شما اضافه شود. رنگ‌های سرد مانند آبی و فیروزه‌ای می‌توانند حس خنکی بی‌نظیری را برای شما به وجود بیاورند و اگر در کنار رنگ‌های مکمل قرار بگیرند یک استایل تابستانی زیبا را برای شما خواهند ساخت.

اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که راحتی را در استایل خود ترجیح می‌دهید پیراهن‌های ساحلی گزینه مناسب برای استایل بهار و تابستان شما به شمار می‌آیند. البته لازم است برای پوشیدن پیراهن‌های بهاری و خرید مانتو نکات مهمی را بدانید تا بتوانید به زیبایی هرچه تمام‌تر آن را استایل کنید و خود را جذاب و بی‌نقص جلوه بدهید. بدون دانستن این نکات مهم ممکن است استایل شما شلخته و نامرتب به نظر برسد. بنابراین در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا این نکات مهم را با شما در میان بگذاریم .

انواع مانتو ساحلی

انتخاب جنس مناسب پیراهن ساحلی

یکی از مهمترین نکات برای انتخاب یک پیراهن ساحلی مناسب برای فصل بهار و تابستان توجه به جنس پارچه پیراهن است. بهتر است پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که از موادی مانند پنبه، نخ یا لینن ساخته می‌شوند. این پارچه‌ها دوام بالایی دارند و می‌توانید پس از هر بار پوشیدن با خیال راحت آنها را بشویید و نگران خراب شدن پارچه آنها نباشید. علاوه بر این لکه‌های موجود بر روی پارچه‌های الیاف طبیعی به آسانی پاک می‌شوند و اتو زدن این لباس‌ها نیز بسیار راحت و آسان است. به خاطر داشته باشید پارچه‌هایی از جنس پلاستیک و پلی استر انتخاب مناسبی برای فصول گرم نمی‌باشند زیرا این پارچه‌ها تنفس پذیری پایینی دارند و موجب افزایش تعریق و بوی بد بدن در فصل گرما خواهند شد. در کنار پیراهن ساحلی نیز می توانید از یک مانتو با جنس خنک بهاره استفاده کنید.

رنگ پیراهن ساحلی

رنگ پیراهن ساحلی نیز باید از رنگ‌های بهاری و تابستانی الهام بگیرد و یادآور خنکی ساحل باشد. بنابراین می‌توانید از رنگ‌هایی مانند آبی، لیمویی، فیروزه‌ای، سبز، زرد، صورتی کمرنگ، یاسی و گلبهی برای پیراهن ساحلی خود استفاده کنید .

طرح پیراهن ساحلی

شما می‌توانید پیراهن ساحلی را در طرح‌های مختلفی به استایل خود اضافه کنید از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح‌های دریایی یا گل‌های جنگلی اشاره کرد که می‌تواند خنکی ساحل و لطافت گل‌های را به استایل شما اضافه کند

سایز پیراهن ساحلی

نکته مهم بعدی انتخاب سایز مناسب پیراهن ساحلی است. پیراهن‌هایی که بیش از حد گشاد باشند ممکن است استایل شما را به هم ریخته جلوه بدهند بنابراین سایز پیراهن را متناسب با اندازه بدن خود در نظر بگیرید.

مدل یقه پیراهن ساحلی

در انتخاب پیراهن ساحلی باید مدل یقه را در نظر بگیرید و آن را متناسب با اندام خود انتخاب کنید. اگر شانه‌های درشت و بالاتنه پهنی دارید بهتر است از یقه‌هایی که به سمت خط سینه متمایل هستند مانند یقه هفت یا دلبری استفاده کنید تا اندام شما کشیده‌تر به نظر بیاید. اما اگر شانه‌های استخوانی و ظریفی دارید بهترین گزینه برای شما پیراهن‌های ساحلی است که یقه‌های قایقی دارد.

مانتو ساحلی

انتخاب اکسسوری برای پیراهن‌های ساحلی

پیراهن‌های ساحلی انتخاب مناسبی برای فصل بهار و تابستان هستند و بهتر است در کنار آن از اکسسوری‌هایی استفاده شود که زیبایی‌های بهار را به استایل شما اضافه کند.

کیف

شما می‌توانید در کنار پیراهن ساحلی خود از یک کیف حصیری یا کنفی استفاده کنید. همچنین کیف‌های چرمی نیز می‌توانند انتخاب مناسبی برای ست کردن با پیراهن ساحلی و مانتو باشند.

جواهرات

گردنبندهای مهره‌ای، گوشواره‌های رنگی بزرگ، دستبندهای با رنگ‌های شاد و زیبا می‌توانند استایل شما را جذاب‌تر نشان بدهند. به خاطر داشته باشید به دلیل ماهیت کژوال این پیراهن‌ها بهتر است از استفاده از اکسسوری‌های مجلسی پر زرق و برق اجتناب نمایید تا ظاهر شما ساده و شیک به نظر بیاید.

کفش

برای انتخاب کفش نیز می‌توانید از صندل‌های پاشنه بلند استفاده کنید تا استایل شما شیک به نظر بیاید. همچنین صندل‌های تخت بنددار در کنار پیراهن‌های ساحلی می‌توانند استایل شما را شیک نشان بدهند و برای یک پیاده‌روی تابستانی نیز مناسب می‌باشند .

کمربند

کمربندها نیز از آیتم‌های دیگری هستند که می‌توانید آنها را در کنار پیراهن‌های ساحلی استفاده کنید. اگر اندامتان مستطیل شکل است و توپر هستید بهتر است کمربندهایی با پهنای متوسط انتخاب کنید تا کمر شما باریک به نظر برسد. اما چنانچه اندام ساعت شنی دارید می‌توانید از کمربندهای خیلی پهن استفاده کنید تا جذابیت اندام خود را به نمایش بگذارید. همچنین اگر پایین تنه شما کوچک است کمربندهایی با قطر متوسط می‌تواند پایین تنه شما را تو پرتر نشان بدهد. اما اگر بالاتنه ظریفی دارید از کمربندهای چرمی و کنفی استفاده کنید تا متناسب به نظر برسید .

عینک‌های آفتابی و کلاه

در کنار پیراهن ساحلی خود می‌توانید از عینک‌های آفتابی با فرم‌های رنگی بزرگ استفاده کنید تا استایل شما شادتر و جذاب‌تر به نظر بیاید. همچنین اگر قصد گشت و گذار در مناطق ساحلی را دارید که اشعه آفتاب در آن زیاد است می‌توانید از یک کلاه حصیری جذاب برای زیباتر نمودن استایل خود استفاده کنید. بهتر است رنگ کلاه خود را از رنگ‌های روشن مانند سفید و کرمی انتخاب کنید و چنانچه رنگ کلاه با پیراهن شما یکسان نباشد جذابیت پیراهن بهاری شما بیشتر به چشم خواهد آمد .

استایل کردن پیراهن ساحلی

برای استایل کردن پیراهن‌های زیبا و خنک ساحلی روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

استایل کردن پیراهن ساحلی با مانتو

اگر قصد دارید پیراهن ساحلی خود را با یک مانتو بپوشید بهتر است از مانتوهای ساده استفاده کنید تا طرح و نقش پیراهن شما بیشتر به چشم بیاید. برای این کار می‌توانید هنگام خرید مانتو، مانتوهای جلو باز یا عبایی انتخاب کنید که جنس لطیفی دارند و علاوه بر خنکی زیبایی پیراهن شما را بیشتر به نمایش می‌گذارند. مانتوهایی از جنس نخ پنبه لطیف یا حریر برای این استایل می‌توانند بسیار مناسب و جذاب باشند. همچنین برای انتخاب رنگ مانتو می‌توانید به سراغ رنگ‌های روشن یا خنثی بروید .

استایل کردن پیراهن ساحلی با کت جین

آیتم مناسب بعدی برای استایل کردن با پیراهن‌های ساحلی کت جین است. این آیتم می‌تواند استایل شما را شیک و اسپرت نشان بدهد. در کنار این آیتم می‌توانید از صندل‌های بدون پاشنه بنددار یا کتانی‌های سفید استفاده کنید. اگر پیراهن ساحلی شما کمر کش‌دوزی شده دارد بهتر است کت‌های کوتاه انتخاب کنید اما اگر پیراهن ساحلی شما کمر ندارد می‌توانید از کت‌های بلند نیز بر روی آن استفاده کنید.

استایل کردن پیراهن ساحلی با کت جین

استایل کردن پیراهن ساحلی با شومیز

شومیزهای کژوال نیز انتخاب مناسبی برای استفاده در کنار پیراهن‌های ساحلی هستند. اگر پیراهن ساحلی شما طرح دارد بهتر است از یک شومیز تک رنگ استفاده کنید. اما اگر پیراهن شما ساده است می‌توانید از شومیزهای طرح‌دار استفاده کنید تا جذابیت استایل شما دوچندان شود.

استایل مونوکروم با پیراهن‌های ساحلی

همانطور که در بخش‌های قبلی گفته شد پیراهن‌های ساحلی را می‌توان با شومیزها و مانتو با رنگ‌های مکمل و طرح‌دار ست کرد. اما چنانچه در مورد ست کردن رنگ‌ها ایده‌ای ندارید می‌توانید از استایل مونوکروم استفاده کنید. برای ساخت یک استایل مونوکروم جذاب می‌توانید یک پیراهن ساحلی تک رنگ انتخاب کنید و با استفاده از اکسسوری‌های مانند کلاه شال باندانا یا دستمال سر استایل خود را تکمیل کنید تا زیبایی استایل شما دوچندان شود. همچنین هنگام خرید مانتو باید یک مانتو بدون طرح با رنگ پیراهن خود انتخاب کنید.

استایل کردن پیراهن‌های ساحلی گلدار

پترن گلدار یکی از ترندهای اصلی امسال به شمار می‌آیند و همواره مورد علاقه طرفداران مد و فشن در سرتاسر دنیا بوده‌اند. بنابراین چنانچه دوست دارید از پیراهن‌های ساحلی در استایل خود استفاده کنید می‌توانید انواع گلدار آن را انتخاب کنید. پیراهن‌های گلدار می‌توانند استایل شما را بهاری و جذاب جلوه بدهند. در کنار این استایل می‌توانید از اکسسوری‌های مانند کیف و کفش‌های بهاری با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید تا استایل شما زیباتر به چشم بیاید .

استایل کردن پیراهن‌های ساحلی با طرح‌های سنتی

طرح‌های سنتی مانند بته جقه و گلدوزی‌های ایرانی می‌تواند حال و هوای هنری و جذابی به استایل شما ببخشد. بهتر است رنگ زمینه پیراهن خود را سفید در نظر بگیرید تا طرح‌های موجود بر روی آن بیشتر به چشم بیایند. در کنار این استایل می‌توانید از عینک‌های آفتابی با قاب بزرگ سفید و صندل‌های کنفی یا صندل‌های بدون پاشنه بنددار استفاده کنید .

استایل ویمسیکال

استایل ویمسیکال به استایلی گفته می‌شود که در آن از لباس‌های سبک و راحت که طرح‌های شاد و گلدار دارند در کنار پارچه‌های با رنگ‌های خنثی استفاده می‌شود. این سبک یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها در دنیاست که در ایران می‌توانیم آن را از ترکیب پیراهن‌های ساحلی با شومیزها و کت‌های تک رنگ استفاده کنید. این استایل برای فصل‌های گرم مانند بهار و تابستان مناسب است و خنکی و لطافت این فصول را در استایل شما به نمایش خواهد گذاشت. در این استایل لازم است خرید مانتو را با توجه به رنگ های به کار رفته در پیراهن ساحلیخود انتخاب کنید.

دو روش برای استایل کردن لباس ساحلی

برای استایل کردن پیراهن‌های ساحلی بهاری دو روش وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

در روش اول شما می‌توانید یک لباس ساحلی با آستین‌های بلند و یقه گرد استفاده کنید که معمولاً از پارچه‌های ساده و بدون طرح و نقش دوخته می‌شوند. برای زیباتر کردن استایل خود از جوراب شلواری یا ساپورت استفاده کرده و آن را با کفش کتانی یا کالج تکمیل کنید.

روش بعدی برای استفاده از پیراهن‌های ساحلی انتخاب یک زیر مانتویی بلند آستین حلقه‌ای از جنس حریر است که می‌توانید آن را با یک مانتوی بلند جلو باز ست کنید. به خاطر داشته باشید اگر زیر مانتویی شما بدون طرح هست می‌توانید از مانتو و شال‌های طرح‌دار استفاده کنید. اما چنانچه زیر مانتویی شما طرح دارد بهتر است از مانتوهای ساده استفاده کنید تا جذابیت پیراهن شما بیشتر به چشم بیاید.

این نکات را به خاطر داشته باشید

برای استفاده از پیراهن‌های بهاری در استایل لازم است این نکات مهم را حتماً به خاطر بسپارید:

  • پیراهن‌های ساحلی ماهیت کژوال دارند و برای مهمانی‌های رسمی مناسب نمی‌باشند اما می‌توانید از آن برای دورهمی‌های غیر رسمی استفاده کنید .
  • به دلیل غیر رسمی بودن این پیراهن‌ها بهتر است از استفاده کردن از آیتم‌های مجلسی مانند زیورآلات و کفش مجلسی بپرهیزید .
  • اگر پیراهن ساحلی شما کمر کش‌دوزی شده ندارد می‌توانید از انواع کمربندها برای جذاب‌تر کردن استایل خود استفاده کنید .
  • پیراهن‌های ساحلی باید گشاد و راحت باشند تا حس خنکی را به شما القا کنند. بنابراین بهتر است برای این پیراهن‌ها از پارچه‌های نخ پنبه ژرسی یا لینن استفاده شود .
  • اگر اندام ظریفی دارید می‌توانید از پیراهن‌های ساحلی با پیلی و چین یا پیراهن‌های ساحلی گلدار استفاده کنید تا اندام شما پرتر به نظر بیاید .
  • اگر اندام مستطیل شکل دارید می‌توانید بر روی پیراهن ساحلی خود از یک کمربند استفاده کنید تا اندامتان کشیده‌تر به نظر بیاید .

کلام نهایی

استفاده از پیراهن‌های ساحلی در استایل بهاری می‌تواند خنکی و راحتی را به شما هدیه بدهد. برای پوشیدن این لباس‌ها لازم است نکات مهمی را بدانید تا استایل شما جذاب به نظر بیاید. در این مطلب از مانتو میرداماد شما را با این نکات مهم و روش‌های استایل کردن پیراهن ساحلی آشنا کردیم. چنانچه یک پیراهن ساحلی دارید برای خرید مانتو و تکمیل استایل خود می توانید از وب سایت مانتو میرداماد دیدن فرمایید. همچنین اگر به یک مانتو اداری شیک و خوش دوخت احتیاج دارید مانتو میرداماد شیک ترین مانتوهای اداری را می توانید در وب سایت تخصصی مانتو میرداماد پیدا کنید.

نظر شما