شناسهٔ خبر: 66638116 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرایی‌شدن بسته‌های تشویقی نوسازی مسکن محلات در ۲۲ شهر آذربایجان‌ غربی

بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محلات بازآفرینی شهری در حال حاضر به صورت ۱۰۰ درصد در ۲۲ شهر آذربایجان‌ غربی اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

اجرایی‌شدن بسته‌های تشویقی نوسازی مسکن محلات در ۲۲ شهر آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی در جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح‌های مسکن استان گفت: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری باید در ۴۸ شهر استان اجرایی شود.

رسول عطائی افزود: باید پیگیری گردد تا در شهر‌های دارای طرح هادی شهری نیز بسته‌های تشویقی با نوسازی مسکن در محدوده‌های بازآفرینی شهری و محلات هدف بازآفرینی شهری اجرایی شود.

عطایی اظهارکرد: باید بازخورد و نتایج اجرای بسته‌های تشویقی نوسازی مسکن محدوده‌های بازآفرینی شهری، جمع‌آوری و بررسی و راهکار‌های لازم برای افزایش مشارکت مردم برای بهره‌مندی از این طرح شناسایی و اجرایی گردد.

وی، با اشاره به لزوم اجرای طرح کلید به کلید افزود: در طرح کلید به کلید در بافت‌های فرسوده شهری استان مالکان در محله‌های فرسوده در صورت واگذاری ملک خود به دولت می‌توانند زمین یا واحد مسکونی نوسازی شده دریافت کنند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: طرح کلید به کلید در شهرهای ارومیه، خوی، مهاباد و بوکان در واحد‌های مسکونی بافت فرسوده شهری اجرایی می‌شود و پیگیری لازم برای اجرای این طرح در سراسر استان باید انجام شود.

نظر شما