شناسهٔ خبر: 66638112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اینچه درگاهی:خدا را شاکرم با همدلی مجمع و رای قاطع انتخاب شدم

رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از انتخاب از سوی اعضای مجمع گفت: خدا را شاکرم که در فضای همدلی و وحدت خانواده ژیمناستیک با رای قاطع انتخاب شدم.

صاحب‌خبر -
اینچه درگاهی:خدا را شاکرم با همدلی مجمع و رای قاطع انتخاب شدم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، زهرا اینچه درگاهی در گفتگو با خبرنگاران حاضر در مجمع گفت:­ این انتخاب با همدلی شکل گرفت و عاملی برای به سامان شدن ژیمناستیک در چند سال آینده خواهد بود و نتایج این انتخابات به زودی در عرصه‌های بین المللی مشهود خواهد بود و عاملی برای سربلندی ورزش و جامعه ژیمناستیک خواهد شد.
 
وی در مورد ایرادات اساسنامه ژیمناستیک گفت: تمام اساسنامه‌ها و آیین نامه‌ها دارا‌ی نقاط ضعف و قوت هستند به هر حال برخی مواقع موضوعاتی رخ می‌دهد که به اصطلاح اساسنامه در مورد آن سکوت می‌کند و ما باید نقاط ضعف را برطرف کنیم و نقاط قوت را تقویت و استفاده کنیم و انشاالله در دوره حضورم این مشکلات را نیز بر طرف خواهیم کرد.
 
اینچه درگاهی در مورد برنامه‌های این فدراسیون گفت: واقعیت این است که من یک برنامه ۸ ساله داشتم و بنا بر مشکلاتی ۲ سال و نیم در اجرای آن وقفه افتاد و من در برنامه هایم نقاطی را برجسته کرده بودم و نشان گذاری ما بود که به تایید مجمع در سال ۹۵ رسیده بود و پس از آن می‌بینید که یکی از آنها رسیدن به سهمیه المپیک پاریس بود که به آن رسیدیم و این در دروه ریاست من برنامه ریزی شده بود و به دلیل همان وقفه از برخی برنامه‌ها عقب افتادیم مثلا تیم نخبگانی که ما روی آن حساب کرده بودیم از بین رفت و باید دوباره برای باز سازی آن اقدام کنیم.
 
نماینده فدراسیون جهانی: صحت انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را تایید می‌کنم
 
فرانسیس نماینده فدراسیون جهانی نیز در مورد انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: موضوع زیادی برای بیان ندارم شفاف برگزار شد و شما مشاهده کردید و اگر تمایل به پرسش سوالات بیشتری دارد با کمیته ملی المپیک و یا فدراسیون جهانی مطرح کنند.
 
وی در پاسخ به تایید انتخابات فدراسیون گفت: خرسندم از این شفافیت در انتخابات و ضمن تایید گزارش مثبتی را به فدراسیون جهانی ارائه خواهم کرد.

نظر شما