شناسهٔ خبر: 66636746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اینچه درگاهی: در اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک ضعف‌هایی وجود دارد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: اساسنامه این فدراسیون دارای نقاط قوت و ضعف است اما همانند سایر فدراسیون‌ها، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف در طول دوران کاری خود برطرف خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک امروز دوشنبه برگزار شد و زهرا اینچه‌درگاهی با کسب ۶۰ رای از مجموع ۶۶ رای اخذ شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک برای دومین مرتبه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

زهرا اینچه درگاهی امروز پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که پس از بیش از ۲ سال و با رای قاطع، وحدت و همدلی در خانواده این ورزش برقرار شد.

وی بیان کرد: اساسنامه و آیین‌نامه‌ها نوشته می‌شود اما بعد در مسیر اجرا ممکن است مسائلی پیش بیاید که قبلاً در مورد آنها پیش‌بینی انجام نشده بود. اساسنامه ما هم مستثنی از این قضیه نیست. نقاط قوت و ضعف‌هایی دارد. نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را در طول ۴ سال مسئولیتم برطرف خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در خصوص کسب سهمیه المپیک و حمایت از مهدی الفتی نیز گفت: یک برنامه هشت ساله را در سال ۹۶ ارائه دادم. نقاطی که در این برنامه مشخص شده بود به آن رسیدیم و تأیید آن را هم در مجمع دریافت کردم. یکی از آنها که پاییز ۹۵ مکتوب در سند جامع تحول ژیمناستیک نوشتم، کسب قطعی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ بود که امروز حاصل شد. در این برنامه یک تیم نوجوانان نخبه وجود داشت که این تیم در دوره مدیریت قبلی من تشکیل شده و بسیار تیم قدرتمندی بود ولی وقتی به فدراسیون برگشتم دیدم اثری از این تیم نمانده است. کمی به عقب برمی‌گردیم ولی چاره‌ای نیست و باید دوباره همه چیز را بازسازی کنیم. امیدوارم باز هم در میادین بین‌المللی با جبران این موارد خوش بدرخشیم.

نظر شما